Janmedia Interactive w październiku przeprowadziła badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych. Firma o międzynarodowym charakterze w ten sposób postanowiła zbadać polski rynek, na którym również oferuje swoje usługi. Przeprowadzono badania ilościowe i jakościowe a ich wyniki stały się podstawą do stworzenia raportu.
Raport z badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych skupia się przede wszystkim na stosowanych w Polsce metodach zwiększania efektywności eCommerce. Zbadano zatem jak buduje się zaufanie klienta, pomaga odnaleźć poszukiwany produkt, jak zapobiega się porzucaniu koszyków.
Janmedia Interactive odniosła uzyskane w Polsce dane do swych doświadczeń z USA – rynku bardziej doświadczonego i stabilnego niż krajowy. Eksperci Janmedia uważają iż taka analiza pozwoli na określenie metod zwiększania efektywności polskich sklepów internetowych. Polskie firmy mogą uczyć się niejako na błędach swych amerykańskich odpowiedników.
Z raportu dowiemy się zatem nie tylko jakie jest obecny stan polskiego handlu elektronicznego ale też co można zrobić aby znacznie zwiększyć dochody poszczególnych sklepów.
Raport pobrać można ze strony janmedia.pl . Firma, realizując swoją politykę odpowiedzialności społecznej, udostępnia go nieodpłatnie także wszystkim zainteresowanym mediom.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.