Badanie polskich sklepów internetowych

Opublikowano: 28 października 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Janmedia Interactive w październiku przeprowadziła badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych. Firma o międzynarodowym charakterze w ten sposób postanowiła zbadać polski rynek, na którym również oferuje swoje usługi. Przeprowadzono badania ilościowe i jakościowe a ich wyniki stały się podstawą do stworzenia raportu.

Raport z badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych skupia się przede wszystkim na stosowanych w Polsce metodach zwiększania efektywności eCommerce. Zbadano zatem jak buduje się zaufanie klienta, pomaga odnaleźć poszukiwany produkt, jak zapobiega się porzucaniu koszyków.

Janmedia Interactive odniosła uzyskane w Polsce dane do swych doświadczeń z USA – rynku bardziej doświadczonego i stabilnego niż krajowy. Eksperci Janmedia uważają iż taka analiza pozwoli na określenie metod zwiększania efektywności polskich sklepów internetowych. Polskie firmy mogą uczyć się niejako na błędach swych amerykańskich odpowiedników.

Z raportu dowiemy się zatem nie tylko jakie jest obecny stan polskiego handlu elektronicznego ale też co można zrobić aby znacznie zwiększyć dochody poszczególnych sklepów.

Raport pobrać można ze strony janmedia.pl . Firma, realizując swoją politykę odpowiedzialności społecznej, udostępnia go nieodpłatnie także wszystkim zainteresowanym mediom.

http://www.janmedia.pl

Sylwester KozakBadanie polskich sklepów internetowych

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.