Janmedia Interactive w październiku przeprowadziła badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych. Firma o międzynarodowym charakterze w ten sposób postanowiła zbadać polski rynek, na którym również oferuje swoje usługi. Przeprowadzono badania ilościowe i jakościowe a ich wyniki stały się podstawą do stworzenia raportu.
Raport z badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych skupia się przede wszystkim na stosowanych w Polsce metodach zwiększania efektywności eCommerce. Zbadano zatem jak buduje się zaufanie klienta, pomaga odnaleźć poszukiwany produkt, jak zapobiega się porzucaniu koszyków.
Janmedia Interactive odniosła uzyskane w Polsce dane do swych doświadczeń z USA – rynku bardziej doświadczonego i stabilnego niż krajowy. Eksperci Janmedia uważają iż taka analiza pozwoli na określenie metod zwiększania efektywności polskich sklepów internetowych. Polskie firmy mogą uczyć się niejako na błędach swych amerykańskich odpowiedników.
Z raportu dowiemy się zatem nie tylko jakie jest obecny stan polskiego handlu elektronicznego ale też co można zrobić aby znacznie zwiększyć dochody poszczególnych sklepów.
Raport pobrać można ze strony janmedia.pl . Firma, realizując swoją politykę odpowiedzialności społecznej, udostępnia go nieodpłatnie także wszystkim zainteresowanym mediom.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.