Agencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła strategiczną, długofalową współpracę z Bakoma SA, producentem jogurtów i innych przetworów mlecznych. Współpraca będzie obejmować stworzenie serwisu korporacyjnego, a następnie stron produktowych dla najważniejszych marek w portfolio spółki.
W dwuetapowym przetargu, który trwał ostatnie kilka miesięcy, startowały najbardziej liczące się agencje interaktywne na polskim rynku. „Wybraliśmy OS3, ponieważ zaprezentowali profesjonalne i strategiczne podejście do tematu naszej obecności w Internecie” – powiedziała Magdalena Pawlak, Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR w firmie Bakoma SA.
„Marketerzy zdają sobie obecnie sprawę, jak ważnym i często kluczowym w komunikacji medium jest Internet. Coraz częściej świadomi Klienci wybierają jedną agencję do długofalowej i strategicznej obsługi wszystkich swoich marek i projektów w sieci. Wiedzą, że taka postawa gwarantuje spójność i sukces prowadzonych działań” – podsumowuje Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.