„To niezwykłe, ale jedno drzewo zapewnia tlen czteroosobowej rodzinie przez cały rok”. Ten czytelny i obrazowy komunikat, działający na emocje i wyobraźnię, pojawia się w nowym spocie promującym zakrojony na szeroką skalę program „Moje Silne Drzewo”. Zainicjowana w styczniu 2009 r. przez Żywiec Zdrój S.A. wielka kampania społeczna ma zachęcić konsumentów do posadzenia miliona drzew na Żywiecczyźnie. Autorem spotu jest Agencja Banah Group.
Moje Silne Drzewo to program marketingu zaangażowanego społecznie, wpisującego się w strategię marki i jej wizerunek, a ukierunkowanego na konkretne działania na rzecz ochrony środowiska. Jego celem jest krzewienie szacunku do drzew i edukacja o roli drzew w naszym życiu. „Jesteśmy silni tym, co po sobie pozostawiamy. Posadźmy razem milion drzew!”. Akcja pozwala klientom poczuć, że robią coś ważnego dla środowiska, dla siebie i przyszłych pokoleń. Teraz do posadzenia własnego drzewa w ramach akcji zachęca również spot reklamowy.
30 sekundowy spot został stworzony wg koncepcji Agencji Banah Group, będzie on emitowany będzie przez cały marzec w stacjach telewizyjnych: TVN i TVN 7, TVP 1 i 2 , Polsat i Polsat2 oraz TV4. Grupa docelowa kampanii jest bardzo szeroka – core target to świadomi mieszkańcy miast – dorośli w wieku 20-49 lat. Ambasadorami programu „Moje Silne Drzewo” zostali Dorota Wellman i Marcin Prokop.
Całość działań ATL spoczęła w rękach Agencji Reklamowej Banah Group. Oprócz kreacji spotu telewizyjnego, jej zadaniem było również zaprojektowanie promocyjnych opakowań wody Żywiec Zdrój, a także materiałów POS wspierających sprzedaż m.in. standów, zawieszek, plakatów, wobblerów, wyprodukowanych z papieru ekologicznego.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.