Banah Group dla programu Moje Silne Drzewo

Opublikowano: 2 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

„To niezwykłe, ale jedno drzewo zapewnia tlen czteroosobowej rodzinie przez cały rok”. Ten czytelny i obrazowy komunikat, działający na emocje i wyobraźnię, pojawia się w nowym spocie promującym zakrojony na szeroką skalę program „Moje Silne Drzewo”. Zainicjowana w styczniu 2009 r. przez Żywiec Zdrój S.A. wielka kampania społeczna ma zachęcić konsumentów do posadzenia miliona drzew na Żywiecczyźnie. Autorem spotu jest Agencja Banah Group.

Moje Silne Drzewo to program marketingu zaangażowanego społecznie, wpisującego się w strategię marki i jej wizerunek, a ukierunkowanego na konkretne działania na rzecz ochrony środowiska. Jego celem jest krzewienie szacunku do drzew i edukacja o roli drzew w naszym życiu. „Jesteśmy silni tym, co po sobie pozostawiamy. Posadźmy razem milion drzew!”. Akcja pozwala klientom poczuć, że robią coś ważnego dla środowiska, dla siebie i przyszłych pokoleń. Teraz do posadzenia własnego drzewa w ramach akcji zachęca również spot reklamowy.

30 sekundowy spot został stworzony wg koncepcji Agencji Banah Group, będzie on emitowany będzie przez cały marzec w stacjach telewizyjnych: TVN i TVN 7, TVP 1 i 2 , Polsat i Polsat2 oraz  TV4. Grupa docelowa kampanii jest bardzo szeroka – core target to świadomi mieszkańcy miast – dorośli w wieku 20-49 lat. Ambasadorami programu „Moje Silne Drzewo” zostali Dorota Wellman i Marcin Prokop.

Całość działań ATL spoczęła w rękach Agencji Reklamowej Banah Group. Oprócz kreacji spotu telewizyjnego, jej zadaniem było również zaprojektowanie promocyjnych opakowań wody Żywiec Zdrój, a także materiałów POS wspierających sprzedaż m.in. standów, zawieszek, plakatów, wobblerów, wyprodukowanych z papieru ekologicznego.

Hanna LaskowskaBanah Group dla programu Moje Silne Drzewo

Podziel się!

O autorze

hania