Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową swoich nowych produktów: Nowego Konta Oszczędnościowego, lokat internetowych oraz kont bankowych Standard i Nestor. Kampania prowadzona jest w ramach programu partnerskiego realizowanego przez sieć Affiliando.
Kampania Banku Pocztowego prowadzona jest w modelu CPA (Cost per Action), przy czym niektóre z reklamowanych produktów rozliczane są w dwóch opcjach: SALE lub LEAD. W przypadku pierwszej opcji wydawcy rozliczani są założenie lokaty lub konta, a w przypadku drugiego wariantu po wypełnieniu przez internautę prośby o kontakt.
Nasza współpraca z Bankiem Pocztowym trwa już od dłuższego czasu i bardzo cieszy nas fakt, że nadal powierzane nam są przez tego klienta nowe projekty. Stopniowo rozwijamy współpracę. Startowaliśmy z kampanią SEM, wykonaliśmy tez podstawową optymalizację stron Landing Page, teraz poszerzamy portfolio produktów banku w marketingu afiliacyjnym. – powiedział Marcin Kowalik, Business Development Manager z agencji Zieltraffic.
Emisja reklam nowych produktów banku potrwa do końca trwania kampanii produktowych. Ponad 400 wydawców należących do sieci Affiliando zostało zaproszonych do nowych kampanii Banku Pocztowego. Wykorzystano linki tekstowe i banery w formacie flash m.in.: doublebillboard, billboard, skyscraper, rectangle.
http://www.affiliando.pl/programy_partnerskie/bank_pocztowy
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!