Bankier.pl S.A. skutecznie realizuje strategię rozwoju m.in. dzięki wykorzystaniu środków z emisji akcji. W ostatnich tygodniach notowany na GPW w Warszawie portal przejął ostatecznie serwis PRNews.pl. Dziś spółka poinformowała o kolejnej inwestycji – w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl. Jednocześnie firma dynamicznie rozwija się organicznie. Po przekonstruowaniu strony głównej portal uruchomił multimedialny serwis Bankier.TV i zapowiada kolejne nowości.
Mojeauto.pl to czołowy serwis informacyjny w swojej kategorii, dostarczający informacje z rynku motoryzacyjnego, interaktywne narzędzia ułatwiające poszukiwanie samochodów i umożliwiające znalezienie najlepszych ofert kupna i sprzedaży. Bankier.pl S.A. w pierwszym etapie odkupił od dotychczasowych właścicieli pakiet akcji, a wkrótce weźmie udział w podniesieniu kapitału prowadzącej Mojeauto.pl spółki Internet Service SA. W wyniku tych transakcji notowana na GPW w Warszawie Spółka obejmie 46,9% akcji Internet Service SA, angażując środki na poziomie 732 tys. złotych. Umowa inwestycyjna przewiduje możliwość całkowitego przejęcia serwisu Mojeauto.pl przez Bankier.pl SA poprzez wykup pozostałych akcji prowadzącej go spółki.Inwestycja jest prowadzona w kooperacji z będącym akcjonariuszem Bankier.pl funduszem bmp AG, który w wyniku wykupu akcji i podniesienia kapitału obejmie analogiczną ilość akcji Internet Service S.A.
Inwestycja Bankier.pl to dla Mojeauto.pl początek nowego etapu rozwoju. Dodatkowe środki finansowe oraz synergie pomiędzy serwisami pozwolą nam skokowo umocnić swoją pozycję i poprawić generowane wyniki finansowe – powiedział prezes Internet Service SA Michał Kluba.
Dla Bankier.pl przejęcie Mojeauto.pl to uzyskanie dostępu do blisko 240 tys. nowych użytkowników, którzy regularnie odwiedzają Mojeauto.pl generując miesięcznie blisko 3,5 mln odsłon (Gemius Megapanel średnia dla I-VI 2006). Dla internautów odwiedzających Mojeauto.pl będzie to doskonała możliwość zapoznania się z produktami finansowymi, znajdującymi się w ofercie Bankier.pl, a w szczególności znaczne ułatwienie w pozyskaniu kredytu lub leasingu na zakup własnego auta. Dotychczasowi użytkownicy portalu finansowego otrzymają z kolei możliwość dostępu do publikowanych na łamach portalu Mojeauto.pl aktualności ze świata motoryzacyjnego, informacji o premierach i wydarzeniach, a przede wszystkim możliwość zakupu nowych i używanych samochodów.
Bankier.pl dzięki przejęciu serwisu Mojeauto.pl znacząco zwiększy w najbliższym okresie generowane przez budowaną grupę serwisów przychody. Środki które zainwestujemy w Internet Service SA zostaną przeznaczone na jej restrukturyzację i zwiększenie dynamiki rozwoju. W 2006 roku Mojeauto.pl wygeneruje co najmniej milion złotych przychodów. Zakładamy, iż w kolejnych latach ich wartość będzie, wraz z powrotem koniunktury na rynek motoryzacyjny, dynamicznie rosnąć. Transakcję realizujemy przy wskaźnikach wyceny kilkukrotnie niższych niż dla Bankier.pl, jest więc ona bardzo korzystna dla naszych akcjonariuszy – mówi prezes Tomasz Jażdżyński.
www.bankier.pl
www.mojeauto.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.