Bankier.pl wspólnie z Blue Media przygotował serwis butik.bankier.pl, który umożliwia użytkownikom portalu Bankier.pl realizację bezpiecznych i wygodnych zakupów w sieci. Nowy serwis to ponad 15 000 produktów oferowanych przez renomowanych producentów i dystrybutorów, pogrupowanych w 10 kategoriach tematycznych.
Serwis butik.bankier.pl jest kolejnym krokiem w rozwoju organicznym portalu Bankier.pl i zapewnieniu jego użytkownikom dostępu do nowych, atrakcyjnych usług i produktów. Serwis butik.bankier.pl umożliwia zakup szerokiej gamy produktów przez Internet, przy wykorzystaniu dostępnych na rynku form płatności PayByLink.
Bankier.pl jest obecnie jednym z najbardziej popularnych portali ekonomiczno-finansowych w Polsce. Strony biznesowe Bankier.pl, odwiedza ponad 1,6 miliona użytkowników miesięcznie, którzy generują ponad 41 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius; biznes, finanse, prawo; luty 2008r.). Ponad połowa użytkowników portalu Bankier.pl to osoby w wieku 25-44 lat. Blisko 80% użytkowników posiada wykształcenie średnie lub wyższe, a co trzeci użytkownik portalu jest przedsiębiorcą, specjalistą lub też pracuje na stanowisku menedżerskim (badanie Megapanel PBI/Gemius, profil użytkownika, luty 2008). W połączeniu z ponadprzeciętnymi dochodami i długim stażem w korzystaniu z Internetu, użytkownicy portalu Bankier.pl należą do grupy Internautów najchętniej dokonujących zakupów w sklepach internetowych.
„W oparciu o dokładną analizę zachowań i potrzeb naszych użytkowników oraz dostępne dane dotyczące zakupów on-line zdecydowaliśmy o uruchomieniu serwisu butik.bankier.pl” – powiedział Roman Bryś, członek zarządu Bankier.pl S.A. „Przy realizacji tego projektu wybraliśmy solidnego i bardzo doświadczonego partnera, jakim jest firma Blue Media” – dodał Roman Bryś.
W serwisie butik.bankier.pl użytkownicy będą mogli kupić produkty oferowane przez renomowanych producentów i dystrybutorów. Nowy serwis portalu Bankier.pl oferuje ponad 15 000 produktów dostępnych w 10 kategoriach tematycznych, a wśród nich najbardziej popularne kategorie takie jak: RTV, Komputery, Hobby, Telefony czy AGD.
Serwis został stworzony przy wykorzystaniu nowoczesnej platformy, której integratorem jest lider tego typu rozwiązań – firma Blue Media. Spółka ta należy do wiodących firm obsługujących branżę finansową i telekomunikacyjną. Blue Media w roku 2006 i 2007 zajęła 1 miejsce w rankingu Technology Fast50, grupującym spółki technologiczne z Europy Środkowej, opracowanym przez Deloitte. W 2007 roku otrzymała tytuł Gazeli Biznesu. TOP 200/2008 sklasyfikował tę spółkę jako największą firmę informatyczną na Pomorzu.
Współpraca z Blue Media to druga, w ciągu ostatniego miesiąca, strategiczna umowa zawarta przez Bankier.pl S.A., mająca na celu zapewnienie dalszego dynamicznego rozwoju wydawanego przez Spółkę portalu finansowego Bankier.pl. Pierwsza umowa zawarta z Agora S.A. zaowocowała uruchomieniem nowego serwisu praca.bankier.pl, skierowanego do specjalistów z branży finansowej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.