Bankier.pl, jeden z największych polskich portali finansowych dołączył do grona użytkowników SARE – pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu funkcjonującego w modelu ASP. Celem współpracy pomiędzy firmami jest podniesienie jakości komunikacji z odbiorcami portalu i reklamodawcami.
– Na przestrzeni ostatniego roku do 31% wzrósł udział branży finansowej w ogólnych wydatkach reklamowych w Internecie. Naturalne więc wydaje się również zwiększenie zainteresowania e-mail marketingiem wśród firm z tego sektora. Ponadto uświadamiają sobie one, że poczta elektroniczna jest właściwie jedynym narzędziem pozwalającym natychmiast dotrzeć z informacją do odbiorców, a to właśnie szybka informacja odgrywa w ich przypadku kluczową rolę. – twierdzi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.
– Stale podnosimy jakość naszych usług i poszerzamy gamę oferowanych produktów finansowych. W minionym roku odnotowaliśmy 65% wzrost przychodów oraz czterokrotny wzrost oglądalności portalu. Coraz więcej naszych odbiorców chce być na bieżąco informowanych o wydarzeniach gospodarczych i finansowych. Stąd też powstała potrzeba usprawnienia komunikacji z naszymi kontrahentami, klientami i partnerami i nawiązania współpracy z SARE – powiedział Piotr Wąsowski, Członek Zarządu Bankier.pl S.A.
Za pomocą SARE, Bankier.pl będzie tworzyć newslettery i dokonywać wysyłki mailingów reklamowych, handlowych oraz informacyjnych. Stosować będzie system także w relacjach z prasą i reklamodawcami. Portal Bankier.pl korzystać będzie z własnej, stale powiększającej się bazy adresatów, która już teraz liczy blisko 60 tysięcy adresów e-mail.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.