14 września, równolegle z pojawieniem się drugiej edycji widowiska Bar na antenie telewizji Polsat, w INTERIA.PL wystartował serwis poświęcony temu programowi.
– „Konstrukcja nowego serwisu uwzględnia przede wszystkim zmiany w formule programu, odnowiona została szata graficzna” – mówi o uruchomionym serwisie Grzegorz Wójcik, wiceprezes i dyrektor programowy INTERIA.PL. – „Tym razem zaoferujemy odbiorcom jeszcze więcej atrakcji, niż poprzednio, przede wszystkim jeżeli chodzi o możliwość interaktywnego kontaktu z uczestnikami programu” – dodaje.
W serwisie znaleźć można redagowane na bieżąco wiadomości, zdjęcia, filmy i dźwięki z programu. W specjalnych sekcjach dostępne są związane z programem gadżety elektroniczne, można też zasubskrybować codzienny, bezpłatny biuletyn na temat wydarzeń w programie. Podobnie jak w poprzedniej edycji programu użytkownicy serwisu oglądać będą obraz z 6 kamer (3 w domu i 3 w Barze). Dostępna będzie też sekcja „Bez cenzury”.
Odwiedzający serwis mogą zadawać barmanom pytania, które wraz z odpowiedziami będą pojawiać się na stronach WWW. Jest też możliwość napisania maila i wysłania SMS’a bezpośrednio do uczestnika programu.
Serwis podzielony jest na dwie części – ogólnodostępną i płatną. Dostęp do części płatnej serwisu można wykupić na 24 godziny, miesiąc i na cały czas trwania programu.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.