Platforma e-commerce ERLI zamknęła 2024 rok imponującymi wynikami, które potwierdzają dynamiczny rozwój i rosnące znaczenie na polskim rynku. Spektakularny wzrost GMV o 67% rok do roku, 66% więcej transakcji rok do roku i silna pozycja w kluczowych kategoriach produktowych pokazują, że ERLI skutecznie odpowiada na potrzeby zarówno kupujących, jak i sprzedawców.

Rekordowe wyniki i kategorie wzrostu
W 2024 roku ERLI odnotowało 67% wzrost GMV, osiągając wartość 1,230 mld zł, w porównaniu do 740 mln zł w 2023 roku. Firma szacuje, że EBITDA za 2024 r. wyniosła 12,01 mln zł. To znaczący skok, który przełożył się na wyraźne zwiększenie przychodów platformy. Liczba transakcji na platformie wzrosła o 66%, osiągając poziom blisko 6 mln – dla porównania rok wcześniej było to 3,6 mln. Wzrosty sprzedaży w kluczowych kategoriach, takich jak Supermarket (+74%) i Motoryzacja (+68%), wskazują na rosnące zainteresowanie ofertą ERLI.
Mobilność jako klucz do sukcesu
Jednym z kluczowych czynników sukcesu platformy w 2024 roku był dalszy rozwój aplikacji mobilnej, przez którą realizowanych jest już 54% wszystkich transakcji. Apka ERLI została pobrana niemal 3 miliony razy, co wyraźnie pokazuje rosnące zainteresowanie m-commerce. Adam Ciesielczyk, Prezes i Założyciel ERLI, podkreśla, że „rosnący na sile trend polegający na tym, że użytkownicy chętniej wybierają zakupy przez smartfony niż na przykład za pomocą przeglądarki, jest jedną z przyczyn konsekwentnie rozwijanej przez nas aplikacji ERLI”. Dalsze inwestycje w technologię mają na celu uczynienie aplikacji jeszcze bardziej intuicyjną i wygodną dla użytkowników.
Plany na przyszłość i dalszy rozwój
Patrząc w przyszłość, ERLI planuje dalsze inwestycje w rozwój technologii i swojej aplikacji mobilnej oraz wdrożenie programu lojalnościowego. Ważnym celem jest także pozyskiwanie nowych sprzedawców, co pozwoli na poszerzanie oferty i jeszcze większą różnorodność dostępnych produktów. W 2025 roku planowany jest start wielokanałowej kampanii wizerunkowej ERLI, która ma na celu budowę świadomości marki wśród konsumentów i dodatkowo zachęci do korzystania z platformy. Te działania mają na celu umocnienie pozycji ERLI na polskim rynku e-commerce oraz dalsze zwiększenie liczby zarejestrowanych użytkowników.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!