Beacony w sklepach stacjonarnych Riccardo

Sieć Riccardo zakończyła testy rozwiązania opartego o technologię iBeacon i jeszcze przed świętami klienci będą mogli korzystać z personalizowanej promocji w stacjonarnych salonach sprzedaży.

ekran 2014-11-25 o 15.55.46

Gdy klient będzie miał aktywną aplikację, tuż po wejściu do sklepu otrzyma na telefon informację o nowych promocjach. Otrzymywane informacje będą spersonalizowane i będą uwzględniać preferencje zakupowe klienta. Klient będzie mógł otrzymać również informacje o rozmieszczeniu produktów.

Riccardo rozwija multichannel dzięki technologii iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu zintegrowanych systemu iPresso i RTB Tracker. Za przeprowadzeniem akcji promocyjnej tej usługi stoi Grupa AMP Media, specjalizująca się w usługach e-commerce.

Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play oraz App Store.

Spółka Riccardo jest właścicielem sklepu internetowego oraz 15 salonów z obuwiem i odzieżą ulokowanych w centrach handlowych największych miast Polski.

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

IT w Ubezpieczeniach
09.12.2021
Pytech Summit 2021
09.12.2021
Kongres Bezpieczeństwa Sieci
16.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry