Portal Gazeta.pl umożliwia swoim użytkownikom korzystanie z bezpłatnej poczty za pomocą bezpiecznego protokołu ssl. Jest to kolejna darmowa usługa portalu podnosząca komfort korzystania z jego usług.
Od teraz do skrzynek pocztowych na portalu Gazeta.pl można logować się z wykorzystaniem protokołu ssl. Użycie tego protokołu zapewnia, że całe połączenie pomiędzy komputerem użytkownika internetu a serwerami portalu Gazeta.pl jest szyfrowane z wykorzystaniem 1024 bitowego klucza.
– Użytkownicy portalu Gazeta.pl, dzięki zastosowanemu w systemie pocztowym protokołowi ssl, mogą mieć pewność, że ich korespondencji, danych osobowych i haseł nikt nie podsłucha lub nie przejmie na całej drodze między ich komputerami a serwerami portalu Gazeta.pl – mówi Krzysztof Madejski, zastępca szefa ds. koordynacji technologicznej portalu Gazeta.pl.
Dotychczas w portalu Gazeta.pl założonych zostało ponad 1 mln kont pocztowych.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.