Firma Continental, producent opon samochodowych, uruchomiła nowy projekt mający zwiększyć poziom bezpieczeństwa na polskich drogach. Za pomysł kampanii, oraz planowanie mediów internetowych, odpowiedzialny jest Fastbridge, należący do Initiative Media. Kreację stworzyła agencja interaktywna Hypermedia (ISOBAR).
Inicjatywie towarzyszy kampania reklamowa w Internecie, zachęcająca do sezonowej wymiany opon. Wychodzi ona na przeciw oczekiwaniom kierowców, dla których bezpieczeństwo jazdy i panowanie nad pojazdem staje się coraz ważniejsze. Głównym elementem kampanii jest double billboard, prezentujący wypowiedzi osób związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego: pilota rajdowego, oficera wydziału prasowego policji i specjalisty ds. technicznych firmy Continental.
Dzięki temu, mniej świadomi wagi problemu, internauci mogą wprost ze strony, na której emitowana jest reklama, dowiedzieć się, jak istotne jest dostosowanie ogumienia do warunków panujących na drodze. Było to możliwe dzięki zastosowaniu niestandardowego rozwiązania – billboardu, który umożliwia emisję streamingu video, a nawet wybór spośród konkretnych wypowiedzi specjalistów.
Towarzyszący kampanii serwis ContiWinterContact prezentuje ofertę producenta oraz umożliwia dobór odpowiedniego, dla konkretnego samochodu, ogumienia. Internauci znajdą tam również szczegółowe informacje na temat wpływu prawidłowego doboru opon na bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.