Przyśpieszenie procesu rekrutacji pracowników, szybsze zarządzanie ofertami oraz jeszcze łatwiejsze porządkowanie napływających aplikacji to tylko niektóre z nowych funkcji, które od początku grudnia zaoferuje internetowa giełda pracy infoPraca.pl. Wśród nowości jest też rozszerzenie programu wspierania małych firm, między innymi poprzez możliwość nieodpłatnego publikowania ofert. Wprowadzane obecnie zmiany są efektem stałej współpracy między zarządzającymi giełdą infoPraca.pl, a ponad dwudziestoma tysiącami pracodawców, którzy korzystają z jej usług.
Pracodawcy mogą obecnie zwiększać liczbę widocznych, zgłoszonych aplikacji przy każdej ofercie pracy, w folderach odpowiadających poszczególnym ofertom zatrudnienia. Pozwala to wygodnie i w bardziej przejrzysty sposób zarządzać napływającymi aplikacjami. Publikowane ogłoszenia można obecnie też wyróżniać jako „pilne”, oznaczać je kolorem lub pogrubioną czcionką. Pracodawcy łatwiej będą mogli też kontrolować stopień wykorzystania liczby ofert pracy, które wykupili oraz historię złożonych wcześniej zamówień.
„Wprowadziliśmy także nowe pakiety oszczędnościowe dla firm, które publikują oferty pracy online. Pracodawcy mogą je wykorzystywać w dowolnym czasie i zaoszczędzić nawet do 2.800 zł na publikacji ofert pracy oraz 20% poprzez ich wyróżnianie.” – powiedziała Beata Szilf–Nitka, Dyrektor Generalny Internetowej Giełdy Pracy infoPraca.pl. „Uruchamiając nowe funkcje i pakiety oszczędnościowe nie zapomnieliśmy też o mikro i małych firmach. Mogą one nadal korzystać z możliwości bezpłatnej publikacji ofert pracy”- dodała Beata Szilf-Nitka.
Internetowa giełda infoPraca.pl uruchomiła program wspierania małych firm, polegający m.in. na możliwości nieodpłatnej publikacji ofert pracy, w kwietniu 2008 roku. Od tego czasu skorzystało z niego ponad 15 tysięcy mikrofirm. Obecnie w internetowej giełdzie infoPraca.pl opublikowano dwadzieścia tysięcy ofert pracy. Ponad jedna czwarta z nich to propozycje zatrudnienia na czas nieokreślony. Najwięcej ofert pochodzi z województw: mazowieckiego, śląskiego, małopolskiego, dolnośląskiego i wielkopolskiego. Najliczniej obecne są wśród nich oferty w działach bankowość i usługi finansowe, sprzedaż, IT i telekomunikacja oraz kadra zarządzająca. Baza użytkowników internetowej giełdy pracy infoPraca.pl wynosi obecnie ponad milion osób, które poszukują pracy lub chcą ją zmienić.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.