Bezpłatny Email Marketing z GetResponse

GetResponse przedstawił nową ofertę cenową, która będzie obowiązywać od początku 2011 roku. Oferta obejmuje dwa modele płatności: stałą opłatę abonamentową oraz opłatę za zrealizowaną wysyłkę.

W modelu abonamentowym konto do 1000 subskrybentów jest bezpłatne a klienci przekraczający ten pułap będą co miesiąc uiszczać opłatę, zależną od wielkości listy. W tym wariancie częstotliwość i wielkość wysyłek jest nielimitowana, a ceny dla list powyżej 1000 subskrybentów zaczynają się od 79,95 zł (2 500 subskrybentów).

W modelu opłat za wysyłkę klient zapłaci jedynie za wysłane wiadomości email. Cennik można pobrać tutaj.

Dodatkowo, GetResponse rozszerza ofertę na darmowy email marketing do końca roku. Polscy marketerzy będą mogli jeszcze przez kolejny miesiąc korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu całkowicie za darmo i bez żadnych ograniczeń co do wielkości listy i wysyłki.
Bezpłatny Email Marketing z GetResponse 1
GetResponse, bez względu na wybrany model, nie pobiera żadnych opłat za:
– utrzymanie bazy danych
– wygenerowany transfer
– niestandardową wagę emaila
oraz zapewnia bezpłatną obsługę klienta i wsparcie Account Managera.

„Wypracowaliśmy ponad 12 lat doświadczenia z email marketingiem na najbardziej wymagających międzynarodowych rynkach. Pozwoliło nam to stworzyć bardzo innowacyjny produkt, dopasowany zarówno dla małych firm, jak i korporacji. Email marketing to najbardziej dochodowe narzędzie w arsenale każdego biznesu. Dzisiaj wchodzimy na rynek polski z rewolucyjną ofertą i rewolucyjnym produktem, i wierzymy, że umożliwi to polskim firmom zwiększenie ich efektywności w Internecie.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top