GetResponse przedstawił nową ofertę cenową, która będzie obowiązywać od początku 2011 roku. Oferta obejmuje dwa modele płatności: stałą opłatę abonamentową oraz opłatę za zrealizowaną wysyłkę.
W modelu abonamentowym konto do 1000 subskrybentów jest bezpłatne a klienci przekraczający ten pułap będą co miesiąc uiszczać opłatę, zależną od wielkości listy. W tym wariancie częstotliwość i wielkość wysyłek jest nielimitowana, a ceny dla list powyżej 1000 subskrybentów zaczynają się od 79,95 zł (2 500 subskrybentów).
W modelu opłat za wysyłkę klient zapłaci jedynie za wysłane wiadomości email. Cennik można pobrać tutaj.
Dodatkowo, GetResponse rozszerza ofertę na darmowy email marketing do końca roku. Polscy marketerzy będą mogli jeszcze przez kolejny miesiąc korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu całkowicie za darmo i bez żadnych ograniczeń co do wielkości listy i wysyłki.
GetResponse, bez względu na wybrany model, nie pobiera żadnych opłat za:
– utrzymanie bazy danych
– wygenerowany transfer
– niestandardową wagę emaila
oraz zapewnia bezpłatną obsługę klienta i wsparcie Account Managera.
„Wypracowaliśmy ponad 12 lat doświadczenia z email marketingiem na najbardziej wymagających międzynarodowych rynkach. Pozwoliło nam to stworzyć bardzo innowacyjny produkt, dopasowany zarówno dla małych firm, jak i korporacji. Email marketing to najbardziej dochodowe narzędzie w arsenale każdego biznesu. Dzisiaj wchodzimy na rynek polski z rewolucyjną ofertą i rewolucyjnym produktem, i wierzymy, że umożliwi to polskim firmom zwiększenie ich efektywności w Internecie.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.