Ruszył organizowany przez Urząd Miasta Krakowa oraz Gazetę Wyborczą, konkurs na logo bezprzewodowego internetu. Tworząc autorski projekt logotypu, opracowując istniejące logo Krakowa lub logo Jubileuszu 750-lecia wygrać będzie można m.in. laptop wraz z oprogramowaniem o wartości 8 tysięcy złotych.
Prace przyjmowane są od 2 stycznia 2008 roku przez trzy kolejne tygodnie do 21 stycznia. Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie oficjalnego logotypu bezprzewodowej sieci internetowej działającej na terenie Krakowa. Logotyp wykorzystywany będzie przez Urząd Miasta Krakowa m.in. w materiałach promocyjnych i informacyjnych związanych z tą siecią. Każdy z uczestników zgłosić może wyłącznie jeden projekt. Regulamin konkursu wraz z załącznikami dostępny jest na stronach www.krakow.pl oraz www.krakow.gazeta.pl.
Prace nadesłane do konkursu oceni specjalnie powołane jury, w skład którego weszli m.in. Władysław Pluta – wykładowca Wydziału Form Przemysłowych ASP w Krakowie oraz Filip Berkowicz – pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds Kultury i Promocji Miasta. Ostateczne wyniki konkursu ogłoszone zostaną do 4 lutego 2008.
Z bezprzewodowego internetu korzystać już można w obrębie całego Rynku, ul. Grodzkiej, placu Wszystkich Świętych, Barbakanu, i pl. Matejki. Na budynkach w Starym Mieście umieszczono dotychczas 7 specjalnych nadajników, które umożliwiają korzystanie z sieci zarówno mieszkańcom, jak i turystom. Po zamontowaniu kolejnych nadajników – w 2008 roku, będzie ich w sumie 18.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.