BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktów

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Należąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w zakresie digital media. Salestube będzie odpowiadał za planowanie i realizację kampanii dla czterech kluczowych linii produktowych marki.

SalesTube i BIODERMA

Podsumowanie

• BIODERMA współpracuje z Salestube w zakresie digital media.
• Salestube opracuje kompleksową strategię mediową dla czterech linii produktowych.
• Głównym celem kampanii jest wzrost udziałów rynkowych oraz sprzedaży.

Kompleksowe podejście do kampanii

Salestube przygotował dla BIODERMY kompleksową strategię mediową dla czterech kluczowych linii produktowych: Atoderm, Sensibio Antiredness, Sensibio H2O oraz Photoderm. Każda linia posiada indywidualny koncept komunikacyjny, dopasowany do jej specyfiki i grupy docelowej. Działania mediowe obejmą szeroki zakres kanałów digitalowych, w tym Meta, TikTok, Video Open Market, display, YouTube oraz współpracę z wydawcami. Dzięki wykorzystaniu szczegółowej analityki oraz technologii, Salestube zapewni precyzyjne targetowanie oraz optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym. Tego rodzaju podejście ma na celu maksymalizację efektywności działań marketingowych.

Wybór Salestube jako partnera mediowego

„Wybór Salestube jako naszego partnera mediowego był naturalnym krokiem. Ich doświadczenie w digitalu i branży beauty oraz kompleksowe podejście do strategii mediowej idealnie wpisują się w nasze potrzeby. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze skuteczniej docierać do naszej grupy docelowej i budować silną pozycję BIODERMY w Polsce” – mówi Sylwia Czaińska, Senior Consumer Brand Manager w NAOS Poland. Głównym celem kampanii jest wzrost udziałów rynkowych BIODERMY oraz zwiększenie sprzedaży poszczególnych linii produktowych rok do roku.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top