Należąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w zakresie digital media. Salestube będzie odpowiadał za planowanie i realizację kampanii dla czterech kluczowych linii produktowych marki.

Podsumowanie
• BIODERMA współpracuje z Salestube w zakresie digital media.
• Salestube opracuje kompleksową strategię mediową dla czterech linii produktowych.
• Głównym celem kampanii jest wzrost udziałów rynkowych oraz sprzedaży.
Kompleksowe podejście do kampanii
Salestube przygotował dla BIODERMY kompleksową strategię mediową dla czterech kluczowych linii produktowych: Atoderm, Sensibio Antiredness, Sensibio H2O oraz Photoderm. Każda linia posiada indywidualny koncept komunikacyjny, dopasowany do jej specyfiki i grupy docelowej. Działania mediowe obejmą szeroki zakres kanałów digitalowych, w tym Meta, TikTok, Video Open Market, display, YouTube oraz współpracę z wydawcami. Dzięki wykorzystaniu szczegółowej analityki oraz technologii, Salestube zapewni precyzyjne targetowanie oraz optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym. Tego rodzaju podejście ma na celu maksymalizację efektywności działań marketingowych.
Wybór Salestube jako partnera mediowego
„Wybór Salestube jako naszego partnera mediowego był naturalnym krokiem. Ich doświadczenie w digitalu i branży beauty oraz kompleksowe podejście do strategii mediowej idealnie wpisują się w nasze potrzeby. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze skuteczniej docierać do naszej grupy docelowej i budować silną pozycję BIODERMY w Polsce” – mówi Sylwia Czaińska, Senior Consumer Brand Manager w NAOS Poland. Głównym celem kampanii jest wzrost udziałów rynkowych BIODERMY oraz zwiększenie sprzedaży poszczególnych linii produktowych rok do roku.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...
- AI w marketingu Unilever: 55% oszczędności i 65% szybszej produkcjiUnilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym aspekcie swojej działalności. Jednym z ostatnich przykładów jest wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia ...
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...