Biznes.pl to nowa propozycja Grupy Onet.pl. Nad tworzeniem serwisu biznesowego pracować będzie kilkudziesięciu ekspertów oraz własny zespół autorów.
Twórcy Biznes.pl chcą przekonać użytkowników przede wszystkim narzędziami – portfelami inwestycyjnymi, listami spółek obserwowanych, alertami, grą giełdową oraz notowaniami walut i indeksów w czasie rzeczywistym. Poza dostępem do wspomnianych narzędzi użytkownicy otrzymają informacje z rynku oraz raporty.
Serwis skierowany jest do specjalistów z poszczególnych dziedzin życia gospodarczego a szczególny nacisk w podawaniu informacji, kładziemy na jasne i sprecyzowane ujęcie tematów w podziale na najważniejsze branże – powiedział Zbigniew Grzegorzewski, wydawca nowego serwisu.
Merytorycznymi partnerami nowego projektu są m.in. NBP, KNF, Związek Banków Polskich, Delloite, PwC, KPMG, KIG, Związek Polskiego Leasingu, Grant Thornton, Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową oraz szereg innych organizacji przedsiębiorców i izb gospodarczych.
Biznes.pl będzie dostępny w kilku wersjach – również dla tabletów i smartfonów.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.