Agencje PO PROSTU PR i PRIMOLOKO po ponad rocznej kooperacji od 5 sierpnia funkcjonować będą pod jedną wspólna marką „Black & White PR”.
Podczas ponad rocznej współpracy agencje Primoloko i Po Prostu PR miały okazję przekonać się, jak zespoły obydwu firm mogą wzajemnie wspierać się oraz skutecznie realizować powierzone projekty. Agencje liczą na to, że połączenie sił pod jedną wspólna marką „Black & White PR” to pierwszy krok milowy w rozwoju przedsięwzięcia.
– Nazwa postrzegana może być przez wielu jako kontrowersyjna. Słowo „black” widniejące w nazwie może narzucać skojarzenia z czarnym pr-em, a z tym zapewniamy nie chcemy mieć nic wspólnego – mówi Agnieszka Kołogrecka. – Uznałyśmy jednak, że połączenie słów „black & white” ilustruje dokumentalizm, jaki towarzyszy pracy każdego pr-owca. Poza tym dla wtajemniczonych jasnym jest, że nasza wspólna agencja nie może się inaczej nazywać. Zapewniam że każdy nasz klient, kontrahent, dziennikarz, producent etc. który nas spotyka, rozumie jej genezę.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.