Blip.pl przedstawia przewodnik dla biznesu

Opublikowano: 18 marca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Serwis Blip.pl przedstawił dedykowaną stronę poświęconą wykorzystaniu mikroblogów w komunikacji biznesowej. Strona zawiera podstawowe wiadomości dotyczące struktury serwisu, sposobu jego działania oraz informacje dotyczące skuteczności prowadzonych działań.

Poza poradami dotyczącymi prowadzenia samego mikrobloga, autorzy zamieścili linki do serwisów zewnętrznych wykorzystujących API oraz informacje o integracji z Twitterem i Facebookiem.

Blip.pl przedstawia przewodnik dla biznesu 1Blip.pl w lutym bieżącego roku miał ponad 700 tysięcy unikalnych użytkowników (według badania Gemius Traffic). Obecnie serwis posiada ponad 110 tysięcy kont. Na wykorzystywanie jego potencjału w swojej działalności zdecydowały się między innymi takie firmy jak mBank, PZU, Garnier czy Pepsi.

Firmom, które zdecydują się na obecność w serwisach mikroblogowych polecamy również lekturę Poradnika na Twitterze. Jest on dostępny pod adresem http://business.twitter.com/twitter101

http://blip.pl/biznes

Sylwester KozakBlip.pl przedstawia przewodnik dla biznesu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.