Serwis Blip.pl przedstawił dedykowaną stronę poświęconą wykorzystaniu mikroblogów w komunikacji biznesowej. Strona zawiera podstawowe wiadomości dotyczące struktury serwisu, sposobu jego działania oraz informacje dotyczące skuteczności prowadzonych działań.
Poza poradami dotyczącymi prowadzenia samego mikrobloga, autorzy zamieścili linki do serwisów zewnętrznych wykorzystujących API oraz informacje o integracji z Twitterem i Facebookiem.
Blip.pl w lutym bieżącego roku miał ponad 700 tysięcy unikalnych użytkowników (według badania Gemius Traffic). Obecnie serwis posiada ponad 110 tysięcy kont. Na wykorzystywanie jego potencjału w swojej działalności zdecydowały się między innymi takie firmy jak mBank, PZU, Garnier czy Pepsi.
Firmom, które zdecydują się na obecność w serwisach mikroblogowych polecamy również lekturę Poradnika na Twitterze. Jest on dostępny pod adresem http://business.twitter.com/twitter101
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.