Blogerki modowe sprzedają ubrania w Grupie Szafa.pl

Opublikowano: 15 kwietnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Szafa.pl ma pomysł na wykorzystanie popularności blogerek modowych. Dziś rusza akcja „wietrzenia szaf”, która pozwoli użytkownikom kupić ubrania od popularnych blogerek.

Szafa.plGrupa Szafa.pl do współpracy zaprosiła ponad 60 modowych blogerek, które podczas trwania akcji „przewietrzą” swoje szafy. Na dedykowanej stronie szafa.pl/blogerki.html będzie można zobaczyć ich wirtualne szafy oraz kupić ubrania w promocyjnych cenach.

Odzew i entuzjazm ze strony blogerek przerósł nasze oczekiwania. Pozwoliło to nam w bardzo krótkim czasie przejść od pomysłu do realizacji. W tej akcji każdy, kto szuka okazji, znajdzie coś dla siebie, bowiem przekrój stylów, charakterów, a przede wszystkim ubrań, będzie na miarę dużej, wirtualnej galerii handlowej z mnóstwem butików. Projekt również doskonale wpisuje się w profil naszej działalności, czyli nadawanie drugiego życia rzeczom, które już nam nie służą. To doskonała alternatywa dla miłośników mody i ekologicznego stylu życia – powiedziała Ula Zych, marketing manager Grupy Szafa.pl.

Akcja potrwa od 15 kwietnia do 15 maja. Projektowi towarzyszyć będzie kampania informacyjna w serwisach Grupy oraz w mediach społecznościowych.

Grupa Szafa.pl to grupa uzupełniających się serwisów społecznościowych i informacyjnych, platform  sprzedażowych, forów internetowych oraz fanpage skupiających w sumie ponad 900 tys. zarejestrowanych użytkowników i 520 tys. fanów.

Dawid ZarazińskiBlogerki modowe sprzedają ubrania w Grupie Szafa.pl

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.