Blogerzy zastępują dziennikarzy

1 grudnia, w sobotę, blogerzy z całej Polski spotkają się w Warszawie w siedzibie Agory, by wziąć udział w historycznym wydarzeniu – zredagują całe wydanie specjalne gazety Metro. Efekt będzie można zobaczyć już w środę 5 grudnia:
pod nazwą MetroBlox ukaże się wraz z dziennikiem Metro w całej Polsce. Materiał będzie można zobaczyć także w serwisie www.emetro.pl.
Autorem strategii działań jest Agencja Heureka, która koordynuje też realizację projektu. Specjalne wydanie Metra to część większego przedsięwzięcia Pionu Internet Agory, które ma prowadzić do integracji środowiska blogerów i dziennikarzy oraz promować blogi jako wartościowe i opiniotwórcze źródło informacji.

– Polska blogosfera, postrzegana często stereotypowo jako infantylne pamiętniki nastolatek to w rzeczywistości źródło niezwykle wartościowej, wiarygodnej i rzetelnej wiedzy. Blogerzy mają świetną umiejętność obserwacji i taką samą zdolność dzielenia się swoimi spostrzeżeniami z czytelnikami. Autorzy blogów nie są nauczeni zasad pracy dziennikarskiej, mimo to wielu z nich potrafi bardzo interesująco przedstawiać swój sposób odbierania rzeczywistości i kreować opinię publiczną. Dając im do zredagowania Metroblox, zamierzamy pokazać, że dostrzegamy i bardzo wysoko cenimy ich dziennikarski potencjał. Chcemy udowodnić, że siła polskich blogerów nie ogranicza się tylko do politycznych komentarzy, ale mogą być oni źródłem atrakcyjnej i profesjonalnej wiedzy z każdej dziedziny życia. Dlatego Metroblox będzie podzielony na sekcje tematyczne – od technologii, rozwoju zawodowego, kultury, po lifestyle i sport – mówi Michał Olszewski z serwisu Blox.pl.

Prace nad całym projektem są koordynowane przez zespół Blox.pl na specjalnie do tego celu powołanym blogu: www.metroblox.blox.pl. Tam też będzie można obejrzeć relację z prac redakcyjnych.

www.metroblox.blox.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top