Już od poniedziałku, 7 kwietnia fani zespołu Blue Cafe mogą słuchać ich najnowszych, niepublikowanych utworów w internecie, wyłącznie w Interia.pl. Na tydzień przed ogólnopolską premierą płyty „Four seasons”, zespół udostępnia internautom przedpremierowo 5 kawałków na swoim profilu (www.bluecafe.muzzo.pl) w serwisie Muzzo.pl.
Przez pięć kolejnych dni – od poniedziałku, 7 kwietnia, do piątku, 12 kwietnia – na Muzzo.pl pojawiać się będą kolejno utwory zatytułowane: Girl in red, Niewiele mam, Czas nie będzie czekał, Freedom i Seven days. Najnowszy album Blue Cafe w całości znajdzie się w sklepach muzycznych dopiero 14 kwietnia.
Muzzo.pl to platforma multimedialna umożliwiająca, zarówno początkującym, jak i działającym już na rynku muzycznym, artystom prezentowanie swojej twórczości w sieci. Serwis udostępnia także funkcjonalności dla muzycznych fanów, którzy mogą tworzyć repozytoria swoich ulubionych artystów i dyskutować w ramach fanklubów i grup.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...