Blue Media mocni wizerunkiem

Opublikowano: 6 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Blue Media została laureatem II ogólnopolskiej edycji konkursu „Mocni Wizerunkiem”. Wyniki konkursu ogłoszono 26 kwietnia 2007 r. podczas VII Kongresu Public Relations w Rzeszowie.
Nagroda została przyznana za projekt – Tu zasilisz nie tylko telefon – udostępniony na stronie www.blue.pl. Obejmuje on wspieranie potrzebujących dzieci. W projekcie uczestnicy 13 placówek z Domów Dziecka z całej Polski.

Celem konkursu jest promocja i upowszechnianie działań podejmowanych przez firmy na polu społecznym. Nagrodami zostały uhonorowane firmy, które w swoich działaniach w ubiegłym roku intensywnie wykorzystywały metody i techniki Public Relations, nie ograniczając się jedynie do kontaktów z mediami, czy innych pól aktywności PR, ale przede wszystkim poprzez mecenat i działania na polu społecznym, wspierały organizacje i akcje charytatywne, ludzi, oraz projekty społeczne w wymiarze PR.

www.blue.pl

Hanna LaskowskaBlue Media mocni wizerunkiem

Podziel się!

O autorze

hania