Blue Media z rekordowym wynikiem po raz drugi na pierwszym miejscu w Europie Środkowej w rankingu Deloitte. Zanotowany przez spółkę wzrost przychodów w zestawieniu 2007 to ponad 11 tysięcy procent. Wynik z roku 2006 na poziomie 7,5 tysiąca procent – uhonorowany był również pierwszym miejscem.
Zdobycie pierwszego miejsca po raz kolejny jest nie tylko potwierdzeniem dynamicznego rozwoju spółki w obszarze nowych technologii, ale także dowodem ogromnego potencjału polskich firm działających w tej branży.
– Tegoroczne zwycięstwo to miłe wydarzenie i jednocześnie zaskoczenie. Cieszymy się, że nadajemy rytm rynkowi nowych technologii w naszym regionie Europy. Mamy nadzieję, że firmy z grupy BM będą szły w ślady spółki matki – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor zarządzający w Blue Media.
Obecnie w grupie Blue Media działają 3 spółki zależne. BluePay SA prowadzi sprzedaż produktów BM w sieci POS oraz świadczy usługi rozliczania płatności kartowych. BluePay planuje debiut na New Connect na początku 2008 roku.
G-point obsługuje dystrybucję doładowań w formie kodów elektronicznych oraz wdraża systemy wspierające sprzedaż w kanałach elektroniczych na rynkach wschodnich. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie na Ukrainie.
Blue Media Sales & Consulting SA specjalizuje się w doradztwie z zakresu systemów informatycznych i telekomunikacyjnych oraz sprzedaży produktów IT grupy. Spółka jest zlokalizowana w Warszawie.
Bardzo ważnym czynnikiem w całokształcie funkcjonowania firmy jest posiadanie w zespole wysokiej klasy specjalistów. Obecnie w grupie pracuje prawie 100 osób.
Grono dotychczasowych Partnerów stanowi kilkadziesiąt największych banków i instytucji finansowych w Polsce oraz operatorzy GSM. Z systemów transakcyjnych dostarczanych przez Blue Media korzysta już ponad 1 milion klientów miesięcznie.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Kongres CyberTrust 2023
28.11.2023 - 29.11.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
- Co czwarta firma w Polsce nie myśli o KSeF. Dla czynnych płatników VAT system będzie obowiązkowy od lipca 2024Nadal 27 proc. firm nie przygotowało się do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur, który od 1 lipca 2024 roku będzie obowiązkowy ...
- Już 6 000 urządzeń Paczkomat® w Wielkiej Brytanii i 4 000 we FrancjiInPost powiększył sieć swoich urządzeń Paczkomat® w Europie o kolejne 2 000 lokalizacji. W Wielkiej Brytanii dostępnych jest już 6 ...
- Barometr Retail: omnichannel oraz personalizacja najmocniej wpłynęły na retail w 2023 r.Jak pokazują wyniki ostatniego już w tym roku badania Barometr Retail firmy doradczo-technologicznej Future Mind, eksperci branży retail za dwa ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.