Blue Media, dostawca innowacyjnych rozwiązań m-commerce na rynku polskim, jest jednym ze zwycięzców rankingu 50 najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej działających w obszarze nowych technologii.
Prestiżowy konkurs Technology Fast 50 2002 jest organizowany przez Deloitte & Touche. W procesie oceny organizatorzy brali pod uwagę wyniki firmy i dynamikę przychodów w ciągu trzech ostatnich lat. Ranking został ogłoszony 1 października 2002 r. w czasie uroczystej gali w sali notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Gala konkursu odbyła się na spotkaniu First Tuesday, którego organizatorem jest BiznesPolska.pl
Technology Fast 50 to ranking najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. W bieżącej edycji programu wśród zwycięzców znalazły się tylko trzy polskie firmy. Łącznie w programie udział wzięło 12 000 przedsiębiorstw branży IT z 7 krajów.
„Jesteśmy bardzo dumni ze znalezienia się gronie najlepszych firm Europy Środkowej. Cieszymy się, że nasza działalność na polu rozwiązań dla sektora bankowości, finansów i korporacji została zauważona i wyróżniona przez organizatorów” – mówi Andrzej Antoń, Business Development Manager w Blue Media.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.