BluePay należy do grupy Blue Media i prowadzi działalność biznesową rozpoczętą 3 lata temu. Wieloletnie doświadczenie zdobyte przez Blue Media, pozwoliło spółce na przygotowanie wyspecjalizowanej oferty skierowanej do punktów handlowo-usługowych.
Od września 2007 roku w ramach wdrażania w życie nowej strategii grupy polegającej na podziale zadań prowadzonych przez wyspecjalizowane spółki, BluePay obsługuje sprzedaż produktów Blue Media w sieci POS (punkt obsługi sprzedaży).
BluePay działa w obszarze sprzedaży produktów elektronicznych i obsługi płatności w punktach handlowo – usługowych. Oferta spółki oparta jest na świadczeniu usług związanych z doładowaniami kont pre-paid (GSM, energia, VoIP) i rozliczaniem płatności kartowych. Wyróżnikiem wśród innych dostawców jest posiadanie w ofercie produktów i usług dodanych (mobilny content, kody do gier komputerowych, telefony i akcesoria).
Spółka udostępnia swoje usługi zarówno poprzez dedykowane terminale, jak i aplikacje na komórkę lub komputer. Każdy partner BP zapewnione ma wsparcie technologiczne, doradztwo oraz profesjonalną obsługę na terenie całego kraju.
Wejście na rynek New Connect planowane jest na początku 2008 roku. Uzyskane środki spółka chce przeznaczyć głównie na dalszą rozbudowę sieci terminali oraz wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży celem szybszej ekspansji rynkowej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.