Agencja Bluerank pod koniec kwietnia przystąpiła do międzynarodowego stowarzyszenia Digital Analytics Association, skupiającego firmy i organizacje. Celem stowarzyszenia jest propagowania dobrych praktyk i edykacji w obszarze analityki internetowej.
Przystąpienie do Digital Analytics Association to efekt zaplanowanej strategii rozwoju usług analityki internetowej, która spina i uzupełnia wszystkie usługi Search Engine Marketingu oferowanej przez Bluerank. W przyszłości chcielibyśmy założyć wewnątrz stowarzyszenia polską grupę, tak aby wspólnie z innymi krajowymi partnerami wspierać edukację oraz stymulować rozwój rynku. Wkrótce zaczniemy na bieżąco dzielić się wiedzą pozyskaną w DAA. Znakomitą okazją do wymiany nowych doświadczeń będzie druga już edycja kongresu „Blueffect” organizowana przez nas 26 czerwca 2013 w Warszawie, na którą już serdecznie zapraszam – powiedział Maciej Gałecki, Prezes firmy Bluerank.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.