Bluerank dołącza do Digital Analytics Association

Opublikowano: 24 maja 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja Bluerank pod koniec kwietnia przystąpiła do międzynarodowego stowarzyszenia Digital Analytics Association, skupiającego firmy i organizacje. Celem stowarzyszenia jest propagowania dobrych praktyk i edykacji w obszarze analityki internetowej.

LOGO BluerankPrzystąpienie do Digital Analytics Association to efekt zaplanowanej strategii rozwoju usług analityki internetowej, która spina i uzupełnia wszystkie usługi Search Engine Marketingu oferowanej przez Bluerank. W przyszłości chcielibyśmy założyć wewnątrz stowarzyszenia polską grupę, tak aby wspólnie z innymi krajowymi partnerami wspierać edukację oraz stymulować rozwój rynku. Wkrótce zaczniemy na bieżąco dzielić się wiedzą pozyskaną w DAA. Znakomitą okazją do wymiany nowych doświadczeń będzie druga już edycja kongresu „Blueffect” organizowana przez nas 26 czerwca 2013 w Warszawie, na którą już serdecznie zapraszam – powiedział Maciej Gałecki, Prezes firmy Bluerank.

Sylwester KozakBluerank dołącza do Digital Analytics Association

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.