Bluerank, agencja specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych (ang. Search Engine Marketing, SEM), realizuje kampanię w Google oraz Yandex.ru dla światowej giełdy maszyn online Mascus.ru.
Założeniem prowadzonej kampanii było uzyskanie około sześciu tysięcy kliknięć miesięcznie. Przy obowiązującym budżecie parametr ten wzrósł do około ośmiu tysięcy miesięcznie, głównie dzięki optymalizacji działań reklamowych.
Odpowiadamy za realizację tego projektu od A do Z. Przeprowadziliśmy analizę słów kluczowych, opracowaliśmy konfigurację kampanii, przygotowaliśmy teksty reklamowe i optymalizację działań – mówi Karolina Rosińska z Bluerank.
Firmy w zakresie optymalizacji działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych (ang. Search Engine Optimization) współpracują od dwóch lat. W Polsce Bluerank zajmuje się działaniami SEO dla mascus.pl.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!