Bluerank realizuje kampanię SEM na rynku rosyjskim

Bluerank, agencja specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych (ang. Search Engine Marketing, SEM), realizuje kampanię w Google oraz Yandex.ru dla światowej giełdy maszyn online Mascus.ru.

Założeniem prowadzonej kampanii było uzyskanie około sześciu tysięcy kliknięć miesięcznie. Przy obowiązującym budżecie parametr ten wzrósł do około ośmiu tysięcy miesięcznie, głównie dzięki optymalizacji działań reklamowych.

Odpowiadamy za realizację tego projektu od A do Z. Przeprowadziliśmy analizę słów kluczowych, opracowaliśmy konfigurację kampanii, przygotowaliśmy teksty reklamowe i optymalizację działań – mówi Karolina Rosińska z Bluerank.

Firmy w zakresie optymalizacji działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych (ang. Search Engine Optimization) współpracują od dwóch lat. W Polsce Bluerank zajmuje się działaniami SEO dla mascus.pl.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top