Bluerank realizuje kampanię SEM na rynku rosyjskim

Opublikowano: 21 marca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Bluerank, agencja specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych (ang. Search Engine Marketing, SEM), realizuje kampanię w Google oraz Yandex.ru dla światowej giełdy maszyn online Mascus.ru.

Założeniem prowadzonej kampanii było uzyskanie około sześciu tysięcy kliknięć miesięcznie. Przy obowiązującym budżecie parametr ten wzrósł do około ośmiu tysięcy miesięcznie, głównie dzięki optymalizacji działań reklamowych.

Odpowiadamy za realizację tego projektu od A do Z. Przeprowadziliśmy analizę słów kluczowych, opracowaliśmy konfigurację kampanii, przygotowaliśmy teksty reklamowe i optymalizację działań – mówi Karolina Rosińska z Bluerank.

Firmy w zakresie optymalizacji działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych (ang. Search Engine Optimization) współpracują od dwóch lat. W Polsce Bluerank zajmuje się działaniami SEO dla mascus.pl.

Sylwester KozakBluerank realizuje kampanię SEM na rynku rosyjskim

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.