„Marley”, oczekiwany od dawna film poświęcony Bobowi Marley’owi zostanie udostępniony użytkownikom Facebooka. W dzień swej oficjalnej premiery.
Film Kevina Macdonalda obejrzeć będzie można już 20 kwietnia, w dzień oficjalnej premiery produkcji. Niestety są dwa minusy: streaming przeznaczony będzie tylko dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych oraz trzeba będzie za niego zapłacić – 6,69 dolarów. Część środków pozyskanych z wypożyczania filmu w modelu wideo na życzenie przeznaczonych będzie na wsparcie dla organizacji Save the Children.
To nie pierwsza okazja do wypożyczenia filmu na Facebooku. W marcu 2011 roku studio filmowe Warner Bros. umożliwiło wypożyczenie filmu „Mroczny rycerz”.
Więcej informacji na facebookowej stronie filmu. Poniżej przedstawiamy trailer.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.