Spółka eStoreMedia otrzymała „Bon na Innowacje dla MŚP” z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 i wspólnie z ekspertami Polskiej Akademii Nauk będzie tworzyć inteligentne systemy zbierające treści w e-commerce.
Dzięki otrzymanej dotacji eStoreMedia będzie mogła istotnie przyspieszyć rozwój swoich flagowych produktów badawczych na rynku e-commerce, skierowanych do producentów m.in. produktów FMCG i elektroniki: eStoreCheck, eStoreJoruney oraz Shopper Review Analysis.
Od 2009 roku wspieramy marketerów w prezentowaniu produktów w e-commerce oraz innych kanałach cyfrowych. Rozwinęliśmy szereg narzędzi informatycznych umożliwiających realizację projektów badawczych oraz tworzenie i dystrybucję treści produktowych w Internecie. Dzięki współpracy z Polską Akademią Nauk, która jest dla nas bardzo wartościowym partnerem, będziemy mogli kontynuować szybką ścieżkę wzrostu, a tym samym utrwalić naszą pozycję, jako jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży – powiedział Bartosz Kiełbiński, prezes i współzałożyciel eStoreMedia.
eStoreMedia to firma badawczo-konsultingowa, specjalizująca się w usprawnianiu obecności i widoczności marki w cyfrowych kanałach komunikacji. Firma prowadzi projekty badawcze w przeszło 30 krajach i obsługuje m.in. takie marki, jak Braun, Gillette, Grohe, Nestle, Nike czy L’Oreal.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.