Bon na Innowacje w eCommerce dla eStoreMedia

Opublikowano: 21 lipca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Spółka eStoreMedia otrzymała „Bon na Innowacje dla MŚP” z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 i wspólnie z ekspertami Polskiej Akademii Nauk będzie tworzyć inteligentne systemy zbierające treści w e-commerce.

Dzięki otrzymanej dotacji eStoreMedia będzie mogła istotnie przyspieszyć rozwój swoich flagowych produktów badawczych na rynku e-commerce, skierowanych do  producentów m.in. produktów FMCG i elektroniki: eStoreCheck, eStoreJoruney oraz Shopper Review Analysis.

eStoreMedia logoOd 2009 roku wspieramy marketerów w prezentowaniu produktów w e-commerce oraz innych kanałach cyfrowych. Rozwinęliśmy szereg narzędzi informatycznych umożliwiających realizację projektów badawczych oraz tworzenie i dystrybucję treści produktowych w Internecie. Dzięki współpracy z Polską Akademią Nauk, która jest dla nas bardzo wartościowym partnerem, będziemy mogli kontynuować szybką ścieżkę wzrostu, a tym samym  utrwalić naszą pozycję, jako jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży – powiedział Bartosz Kiełbiński, prezes i współzałożyciel eStoreMedia.

eStoreMedia to firma badawczo-konsultingowa, specjalizująca się w usprawnianiu obecności i widoczności marki w cyfrowych kanałach komunikacji. Firma prowadzi projekty badawcze w przeszło 30 krajach i obsługuje m.in. takie marki, jak Braun, Gillette, Grohe, Nestle, Nike czy L’Oreal.

Sylwester KozakBon na Innowacje w eCommerce dla eStoreMedia

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.