Spółka eStoreMedia otrzymała „Bon na Innowacje dla MŚP” z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 i wspólnie z ekspertami Polskiej Akademii Nauk będzie tworzyć inteligentne systemy zbierające treści w e-commerce.
Dzięki otrzymanej dotacji eStoreMedia będzie mogła istotnie przyspieszyć rozwój swoich flagowych produktów badawczych na rynku e-commerce, skierowanych do producentów m.in. produktów FMCG i elektroniki: eStoreCheck, eStoreJoruney oraz Shopper Review Analysis.
Od 2009 roku wspieramy marketerów w prezentowaniu produktów w e-commerce oraz innych kanałach cyfrowych. Rozwinęliśmy szereg narzędzi informatycznych umożliwiających realizację projektów badawczych oraz tworzenie i dystrybucję treści produktowych w Internecie. Dzięki współpracy z Polską Akademią Nauk, która jest dla nas bardzo wartościowym partnerem, będziemy mogli kontynuować szybką ścieżkę wzrostu, a tym samym utrwalić naszą pozycję, jako jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży – powiedział Bartosz Kiełbiński, prezes i współzałożyciel eStoreMedia.
eStoreMedia to firma badawczo-konsultingowa, specjalizująca się w usprawnianiu obecności i widoczności marki w cyfrowych kanałach komunikacji. Firma prowadzi projekty badawcze w przeszło 30 krajach i obsługuje m.in. takie marki, jak Braun, Gillette, Grohe, Nestle, Nike czy L’Oreal.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!