Bon ton stereo.pl

Stereo.pl, jako pierwszy sklep internetowy w Polsce, wprowadza dla swoich klientów bony o konkretnej wartości pieniężnej. Można je realizować także w systemie płatności mieszanych stereo.pl.

Wyjątkowość bonu stereo.pl polega na tym, że jest ekwiwalentem środka płatniczego i jako taki jest honorowany w naszym sklepie internetowym – tłumaczy prezes Piotr Muranty. A więc za bon o wartości 50 złotych, użytkownik może kupić np. autobiografię Stanisława Mrożka i najnowszą płytę O.S.T.R. nie dopłacając ani złotówki.

Bony stereo.pl oferowane będą w dwóch postaciach: materialnej (papierowej) oraz wirtualnej. W tej pierwszej, dostępne będą od maja w całej Polsce, m.in. poprzez promocyjną dystrybucję w czasopiśmie ’Machina’, które ukaże się pod koniec kwietnia. Natomiast bony w wersji elektronicznej już funkcjonują, a można je otrzymać na kilka sposobów: za zakup książki o wartości 15 złotych (kupujący otrzymuje wówczas bon pięciozłotowy) lub specjalnie oznaczonego produktu, do którego bon jest przydzielony. Zresztą, możliwości będzie wiele – do niedawna bony przyznawane były klientowi, którego wartość koszyka zakupów przekroczyła 100 złotych. Informacją o przyznaniu bonu, drukowana jest na fakturze dostarczanej za zakupiony w stereo.pl produkt.

Chcemy w niedługiej przyszłości znacznie rozszerzyć zastosowanie naszych bonów. – opowiada prezes Muranty – Od maja będą mogły stosowane jako prezent darowany przez klientów sobie nawzajem oraz jako bon podarunkowy, który pracownicy otrzymują od pracodawcy (oba będą także dostępne w dwóch wersjach: papierowej i elektronicznej) Bony będziemy także wykorzystywać jako narzędzie promocyjne w relacjach B2B.

Bony 'prezentowe’ w wersji wirtualnej dostępne będą z poziomu strony www.stereo.pl. Obdarowywanie jest bardzo proste: darczyńca określa liczbę i wartość bonów

i dokonuje płatności (przelewem bądź kartą). System generuje edytowalnego e-maila (np., z życzeniami), który darczyńca wysyła ze strony do obdarowywanego. Ten zaś aktywizuje konto i może korzystać z prezentu.

Bony podarunkowe, które stereo.pl wprowadzi w maju, w wersji drukowanej stosowane będą podobnie jak znane powszechnie bony Sodexho czy Bonus Polska. Używanie ich w wersji wirtualnej przebiegać będzie według podobnego mechanizmu jak w przypadku bonów 'prezentowych’.

Stawiamy na innowacje. System płatności mieszanych i bony to dopiero początek. Wkrótce poinformujemy o prawdziwym przełomie, nie tylko w ofercie stereo.pl ale na polskim rynku detalicznego e-handlu w ogóle. – zapowiada Piotr Muranty.

http://www.stereo.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

IT w Uczelniach
07.03.2024
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top