Strona BOŚ Banku uzyskała najlepszą ocenę w kategorii „strona główna i elementy serwisu” w trzeciej branżowej ocenie eksperckiej serwisów internetowych polskich banków. Analiza została przygotowana przez Making Waves pod patronatem Gazety Bankowej. Autorem serwisu jest SUPERMEDIA Interactive.
Wyniki analizy przedstawione zostały w raporcie „Banki w Internecie. Użyteczność portali banków działających na polskim rynku”. Oceniane były podstawowe aspekty serwisu, takie jak strona główna, prezentacja i opis produktów, logowanie do serwisu, bankowość elektroniczna. W kategorii „strona główna i elementy serwisu” najwyżej oceniony został serwis BOŚ Banku. W ocenie ogólnej serwis uzyskał szóste miejsce.
Uzasadniając wybór strony głównej Banku Ochrony Środowiska jako najlepszej spośród ocenianych twórcy raportu napisali: „Wysoką ocenę (strona) zawdzięcza minimalizmowi i rozsądnemu rozplanowaniu elementów oraz przyjemnej i nieagresywnej palecie kolorów. Zastosowanie punktów startowych pozwala każdemu użytkownikowi szybko dotrzeć do interesujących go informacji czy to ze względu na profil użytkownika (przedsiębiorstwa, samorządy etc.), czy rodzaj aktywności, jaką chce podjąć (wypełnić formularz, obliczyć ratę kredytu). Zastosowanie dużych, czytelnych ikon do oznaczenia najważniejszych narzędzi, skraca czas potrzebny na zapoznanie się ze stroną. Dzięki oszczędnemu gospodarowaniu przestrzenią, łatwo dotrzeć do przycisków logowania, czy znaleźć numer infolinii.” (Raport „Banki w Internecie. Użyteczność portali banków działających na polskim rynku”, str. 8 )
Serwis BOŚ Banku został najwyżej oceniony również pod względem rozwiązań nawigacyjnych. Docenione zostało proste i intuicyjne menu, konsekwentnie stosowane na podstronach, przemyślana struktura serwisu i wyraźny, zaznaczony w nawigacji, podział między ofertą i produktami a informacjami o banku.
„Projektując nowy serwis BOŚ Banku dużą uwagę zwróciliśmy na dopasowanie go do potrzeb odbiorców. Szczególny nacisk położyliśmy na projekt strony głównej oraz rozwiązania nawigacyjne, dlatego szczególnie cieszy nas wysoka ocena serwisu właśnie w tych obszarach.” – mówi Piotr Pospieszny, Account Manager SUPERMEDIA Interactive, odpowiedzialny za realizację projektu dla BOŚ Banku.
W ogólnym rankingu najwyżej ocenione zostały strony PKO Banku Polskiego, Lukas Banku i mBanku.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.