Na mocy umowy o współpracy firmy BPSC S.A. i Incenti S.A. oferować będą w modelu ASP pakiet wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem Impuls BPSC.
Współpraca przewiduje udostępnienie oprogramowania BPSC za pośrednictwem sieci rozległych lub Internetu. Klient korzysta w ten sposób z programów zainstalowanych w Centrum Danych Incenti. Oferta skierowana jest do odbiorców z segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw. Decyzja o współpracy z BPSC związana jest z rozwojem internetowej wersji pakietu Impuls BPSC i rosnącą popularnością systemu. W 2001 r. decyzję o wdrożeniu oprogramowania spółki podjęło 24 polskich firm. Tym samym z systemu Impuls BPSC korzystać będzie 70 firm. Umowa z Incenti umożliwi BPSC dotarcie do szerszego grona klientów.
Współpraca z Incenti pozwoli wzmocnić dodatkowy kanał sprzedaży systemu Impuls BPSC. Korzystając z doświadczenia i zaplecza technologicznego naszego partnera będziemy w stanie rozszerzyć grono potencjalnych klientów i zwiększyć dostępność rozwiązania. Wysoka jakość centrum danych jakim dysponuje Incenti daje nam gwarancję niezakłóconego działania naszego systemu – powiedział Ignacy Miedziński, Prezes Zarządu BPSC.
Dzięki korzystaniu z modelu ASP użytkownik ma stały dostęp do centralnego serwera z zainstalowaną aplikacją systemu Impuls BPSC. Dodatkowo zapewniona jest stała archiwizacja i zabezpieczanie danych oraz usługi administrowania aplikacjami i bazą danych. Prowadzone są również konsultacje telefoniczne 24 h na dobę.
Przedstawiamy wspólnie gotowe do użytkowania rozwiązanie systemowe, które pozwala na zdalną pracę na wydajnej i efektywnej platformie. Dzięki korzystaniu z aplikacji w modelu ASP klienci będą w stanie zoptymalizować koszty eksploatacji i zmniejszyć wydatki na służby informatyczne. Decyzja o podjęciu współpracy z BPSC spowodowana była ciągle rosnącą popularnością systemu Impuls oraz powstaniem jego internetowej wersji. Jestem przekonany, że to mocny Impuls do długotrwałej współpracy – dodał Jerzy Popek, Prezes Zarządu Incenti
Długoterminowa strategia Incenti docelowo zakłada objęcie około 30% polskiego rynku usług outsourcingu informatycznego, którego wartość szacowana jest na 180 mln dolarów.
Według danych opublikowanych przez IDC (International Data Corporation), korzystanie z ASP pozwala przedsiębiorstwom zaoszczędzić od 30% do 70% kosztów budowy własnego systemu, zaś wartość europejskiego rynku ASP wzrasta w tempie 128% rocznie i osiągnie 5,8 mld dol. w 2005 r.
http://www.bpsc.com.pl
http://www.incenti.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.