Na mocy umowy o współpracy firmy BPSC S.A. i Incenti S.A. oferować będą w modelu ASP pakiet wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem Impuls BPSC.
Współpraca przewiduje udostępnienie oprogramowania BPSC za pośrednictwem sieci rozległych lub Internetu. Klient korzysta w ten sposób z programów zainstalowanych w Centrum Danych Incenti. Oferta skierowana jest do odbiorców z segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw. Decyzja o współpracy z BPSC związana jest z rozwojem internetowej wersji pakietu Impuls BPSC i rosnącą popularnością systemu. W 2001 r. decyzję o wdrożeniu oprogramowania spółki podjęło 24 polskich firm. Tym samym z systemu Impuls BPSC korzystać będzie 70 firm. Umowa z Incenti umożliwi BPSC dotarcie do szerszego grona klientów.
Współpraca z Incenti pozwoli wzmocnić dodatkowy kanał sprzedaży systemu Impuls BPSC. Korzystając z doświadczenia i zaplecza technologicznego naszego partnera będziemy w stanie rozszerzyć grono potencjalnych klientów i zwiększyć dostępność rozwiązania. Wysoka jakość centrum danych jakim dysponuje Incenti daje nam gwarancję niezakłóconego działania naszego systemu – powiedział Ignacy Miedziński, Prezes Zarządu BPSC.
Dzięki korzystaniu z modelu ASP użytkownik ma stały dostęp do centralnego serwera z zainstalowaną aplikacją systemu Impuls BPSC. Dodatkowo zapewniona jest stała archiwizacja i zabezpieczanie danych oraz usługi administrowania aplikacjami i bazą danych. Prowadzone są również konsultacje telefoniczne 24 h na dobę.
Przedstawiamy wspólnie gotowe do użytkowania rozwiązanie systemowe, które pozwala na zdalną pracę na wydajnej i efektywnej platformie. Dzięki korzystaniu z aplikacji w modelu ASP klienci będą w stanie zoptymalizować koszty eksploatacji i zmniejszyć wydatki na służby informatyczne. Decyzja o podjęciu współpracy z BPSC spowodowana była ciągle rosnącą popularnością systemu Impuls oraz powstaniem jego internetowej wersji. Jestem przekonany, że to mocny Impuls do długotrwałej współpracy – dodał Jerzy Popek, Prezes Zarządu Incenti
Długoterminowa strategia Incenti docelowo zakłada objęcie około 30% polskiego rynku usług outsourcingu informatycznego, którego wartość szacowana jest na 180 mln dolarów.
Według danych opublikowanych przez IDC (International Data Corporation), korzystanie z ASP pozwala przedsiębiorstwom zaoszczędzić od 30% do 70% kosztów budowy własnego systemu, zaś wartość europejskiego rynku ASP wzrasta w tempie 128% rocznie i osiągnie 5,8 mld dol. w 2005 r.
http://www.bpsc.com.pl
http://www.incenti.pl
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.