BrandMate – nowe rozwiązanie Adv.pl

Opublikowano: 27 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja Interaktywna Adv.pl wprowadza na rynek unikalny produkt – BrandMate. Nowatorska propozycja Adv.pl to rozwiązanie z zakresu Desktop Marketingu, stanowiące nową jakość w dziedzinie marketingu interaktywnego.

– Staramy się wychodzić na przeciw rosnącym wymaganiom naszych Klientów. Jako pierwsza Agencja w Polsce proponujemy produkt, który gwarantuje stałe oddziaływanie na świadomość i podświadomość konsumenta. BrandMate wyznacza nowy poziom interakcji, w którym następuje dialog użytkownika z sublimowanym przekazem reklamowym. Nasze rozwiązanie to duży krok na przód w dziedzinie e-marketingu – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający w Adv.pl.

BrandMate - nowe rozwiązanie Adv.pl 1BrandMate to interaktywna postać, która żyje na pulpicie komputera. Można ją w bardzo prosty sposób pobrać ze strony www lub poprzez link przesłany przez znajomego, zainstalować i uruchomić. Jednym kliknięciem myszy użytkownik może sprawić, aby BrandMate tańczył, śpiewał, chodził, skakał, prezentował aktualności, katalog produktów, promocje, uruchamiał aplikację off-line jak i on-line, wyszukiwał informacje w sieci Internet. Każda postać tworzona jest według indywidualnych potrzeb Klienta. BrandMate może być zwierzakiem, bohaterem z kreskówki, graficzną wizualizacją znanej osobistości, postacią z opakowania produktu. Jego funkcjonalność może być rozwijana na podstawie dokładnych statystyk, które zawierają dane na temat: ilości uruchomień, średniego czasu działania, ilości wejść na stronę www.

Pierwszym wcieleniem BrandMate’a został FurFur, animowana postać wspierająca markę „Mlekołaki”, firmy Lubella. Grupę celową stanowią dzieci, które poprzez zabawę oswajają się z towarzyszem porannych posiłków.

http://www.adv.pl

Sylwester KozakBrandMate – nowe rozwiązanie Adv.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.