Richard Branson, szef Virgin Group ma w najbliższych dniach przedstawić tytuł prasowy przeznaczony jedynie dla użytkowników tabletu iPad. Branson nie jest jedynym, który chce wydać tego typu magazyn: podobne pismo wyda również Rupert Murdoch.
Magazyn Bransona ma skupiać się na „nowych, kreatywnych, biznesowych, podróżniczych oraz technologicznych pomysłach”. Ma być więc czymś w rodzaju pisma Wired. Jego premiera odbyć ma się na konferencji prasowej w najbliższy wtorek (30 listopada), informują źródła.

Gazeta brytyjskiego miliardera nie jest jedyną, która ma pojawić się wyłącznie na iPadzie. Nad podobną koncepcją pracuje Rupert Murdoch, szef News Corp. – pojawiają się spekulacje, że w projekt zaangażowany jest również Steve Jobs z Apple. Gazeta ma nazywać się „The Daily” i ma być dostępna jeszcze w tym roku. Murdoch zainwestował w nią 30 mln dolarów.
„The Daily” może nie tylko pokazać rynkowi prasowemu kierunek rozwoju, w którym mógłby w końcu zrzucić balast dnia następnego, ale również może prasę wnieść na dobre w erę 2.0 – pisze na swoim blogu Przemysław Pająk.
Czy rzeczywiście gazety przeznaczone wyłącznie dla tabletów mogą być drogowskazami na rynku prasy? Czy będą raczej ciekawostką dla wybranych?
Źródła: Mashable, HuffingtonPost. Grafika: zimbio.com
Wpisy promowane
- Korzyści z posiadania projektu logo.Logo identyfikuje markę. Jest jak twarz lub podpis dla człowieka.
- Na czym polega umowa o zakazie konkurencji?Na czym tego rodzaju umowa polega? Kogo dotyczy i co warto o niej wiedzieć? Podpowiadamy w artykule!
Wydarzenia
e-Commerce Polska awards
14.05.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.