Braun po raz pierwszy w internecie

Do końca grudnia 2003 potrwa świąteczna kampania Gillette promująca produkty marki Braun. W swojej kampanii, po raz pierwszy w Polsce, Gillette wykorzysta również internet.

Trzonem kampanii online jest sponsoring serwisu świątecznego portalu Onet.pl. Serwis ten został całkowicie dostosowany do kolorystyki Klienta. Oprócz typowej dla serwisów świątecznych tematyki zawiera wiele elementów zachęcających internautów do interreakcji z marka Braun:
– świąteczny konkurs, gdzie z nagrodami są produkty Braun
– aplikację umożliwiająca zamówienie katalogu prezentów Braun
– poradnik dla szukających świątecznych prezentów, oczywiście wśród produktów Braun

W ramach kampanii w internecie przewidziano również emisję toplayera, wysyłkę e-mailingu oraz wspracie w postaci słów kluczowych w wyszukiwarkach.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej – m digital.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top