'Brief' i Onet.pl na rzecz rozwoju przedsiębiorczośc

‘Brief’ oraz portal internetowy Onet.pl rozpoczęły współpracę, w ramach której partnerzy zamierzają aktywnie propagować wiedzę o rozwiązaniach w zakresie wykorzystania internetu jako efektywnego medium wspomagającego działalność małych i średnich firm oraz przedsiębiorców regionalnych.

Celem spotkań jest przede wszystkim edukacja z zakresu znajomości skutecznych form i sposobów reklamowania się w sieci WWW, kształcenie umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi marketingowych.

Spotkania – w formie prelekcji, wykładów oraz szkoleń – pomogą przedsiębiorcom zdobyć umiejętność samodzielnego planowania kampanii internetowych m.in. przy wykorzystaniu niezwykle efektywnych i zdobywających coraz szerszą popularność narzędzi reklamowych typu OnetBoksy.

Akcja będzie opierała się na organizacji serii spotkań i obejmie swoim zasięgiem największe miasta. Warto podkreślić wymiar praktyczny: przedsięwzięcie dotrze tam, gdzie znajdują się przedstawicielstwa biur handlowych Onet.pl oraz w miejsca dużej aktywności programu Brief for Poland, realizowanego przez magazyn ‘Brief’.

Edukacja w regionach, którą podejmuje magazyn ‘Brief’ w ramach programu Brief for Poland, ma również przyczynić się do zmniejszenia dystansu pomiędzy branżą marketingową a jednostkami terenowej administracji publicznej. Skutkuje to bowiem brakiem profesjonalnych działań promujących polskie regiony.

Akcja będzie szeroko nagłaśniania: m.in. już teraz informuje o niej billboard, zawieszony na budynku warszawskiego Traffic Clubu.

http://www.brief.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry