19 lipca zaprezentowana zostanie kolejna – VII już – fala badań BriefIndex. Ogłoszenie wyników, tak jak zawsze, omówione będzie podczas spotkania prasowego w Polskiej Radzie Biznesu. Tym razem jednak zostaną one zestawione z innymi wskaźnikami gospodarczymi a wynikające stąd tendencje omowi Pani dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek. Dodatkowo, cykliczna publikacja BriefIndex zostanie wzbogacona tym razem wynikami badań dotyczącymi przetargów w branży reklamowej.
Według VI fali badań (kwiecień 2004 r.) wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 2,25 punktów procentowych i wyniósł 75,25 punktów. Od sierpnia 2003 r. systematycznie wzrastał i wyniósł 54 punkty, aby osiągnąć najwyższy do tej pory poziom 77,50 w sierpniu 2004 r., by z kolei na początku br. odnotować niewielki spadek do poziomu 73 punktów.
Wskaźnik BriefIndex to barometr, którego wartość opisuje kondycję branży komunikacji marketingowej. Dzięki otrzymanym wynikom – wartościom, jakie przyjmuje wskaźnik – można ocenić aktualny stan branży oraz prognozować i przewidywać sytuację na rynku komunikacji marketingowej. Wahania wskaźnika pozwalają identyfikować zmiany i tendencje w tym segmencie rynku.
Pomysłodawcą i inicjatorem BriefIndexu jest Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży 'Brief’. Firmą badawczą koordynująca projekt jest SMG / KRC.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.