BriefIndex po raz siódmy

19 lipca zaprezentowana zostanie kolejna – VII już – fala badań BriefIndex. Ogłoszenie wyników, tak jak zawsze, omówione będzie podczas spotkania prasowego w Polskiej Radzie Biznesu. Tym razem jednak zostaną one zestawione z innymi wskaźnikami gospodarczymi a wynikające stąd tendencje omowi Pani dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek. Dodatkowo, cykliczna publikacja BriefIndex zostanie wzbogacona tym razem wynikami badań dotyczącymi przetargów w branży reklamowej.

Według VI fali badań (kwiecień 2004 r.) wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 2,25 punktów procentowych i wyniósł 75,25 punktów. Od sierpnia 2003 r. systematycznie wzrastał i wyniósł 54 punkty, aby osiągnąć najwyższy do tej pory poziom 77,50 w sierpniu 2004 r., by z kolei na początku br. odnotować niewielki spadek do poziomu 73 punktów.

Wskaźnik BriefIndex to barometr, którego wartość opisuje kondycję branży komunikacji marketingowej. Dzięki otrzymanym wynikom – wartościom, jakie przyjmuje wskaźnik – można ocenić aktualny stan branży oraz prognozować i przewidywać sytuację na rynku komunikacji marketingowej. Wahania wskaźnika pozwalają identyfikować zmiany i tendencje w tym segmencie rynku.

Pomysłodawcą i inicjatorem BriefIndexu jest Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży 'Brief’. Firmą badawczą koordynująca projekt jest SMG / KRC.

http://www.brief.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top