Grupa AMP Media przygotowała i wdrożyła w sklepie internetowym Bron.pl aplikację opartą o ideę Q&A – pytania i odpowiedzi.
Aplikacja służy do informowania znajomych poprzez serwis społecznościowy Facebook.com o zakupach dokonanych w sklepie internetowym Bron.pl, a także umożliwia zadanie pytania odnośnie produktu osobie, która dany produkt zakupiła. Aplikacja korzysta z funkcjonalności narzędzia „facebook connect” służącego do powiązania kont na Facebook.com z kontami klientów sklepu Bron.pl oraz do automatycznego logowania użytkownika.
Za wdrożenie aplikacji Q&A odpowiedzialna jest Grupa AMP Media, która od ponad 10 lat wraz z zespołem sklepu Bron.pl skutecznie realizuje jego strategię komunikacji. Obecnie w agencji trwają prace nad rozwojem tej aplikacji oraz kolejnymi wdrożeniami nie tylko wśród klientów Grupy AMP Media.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.