Jeden z najstarszych sklepów internetowych w polskiej sieci – sklep Broń.pl, mający już ponad 10 lat, w rok od odsłony nowej wersji serwisu, został wyróżniony Złotym Laurem Konsumenta.
– Cieszymy się,że nasza długoletnia i ciężka praca nad rozwojem serwisu i budowaniem relacji z klientem jest pozytywnie odbierana przez naszych użytkowników. Wspólnie z Grupą AMP Media, z którą współpracujemy od początku naszego istnienia, przygotowaliśmy nową odsłonę serwisu. Została ona już doceniona przez klientów. W dalszym ciągu jednak będziemy dbać o zadowolenie użytkowników witryny rozwijając jej funkcjonalność. Jako lider rynku staramy się zawsze być innowacyjni i zaskakiwać pozytywnie nowinkami technologicznymi czy jakością obsługi, która pomaga w lepszym poruszaniu się po serwisie i łatwym dokonywaniu zakupów. Budujemy też społeczność klientów, którzy są z nami od 10 lat – mówi Mirosław Klekot Prezes Zarządu firmy Kolter właściciela sklepu Broń.pl
Piotr Kluczewski, wiceprezes Zarządu Grupy AMP Media, dodaje: Rozwijamy ten projekt od samego początku jego istnienia wspólnie z zespołem firmy KOLTER oraz naszymi biznesowymi partnerami. Jesteśmy tym szczęśliwsi, że wspólna, długoletnia praca z firmą KOLTER owocuje kolejnym wyróżnieniem i uznaniem w oczach konsumentów. Sądzę, że na sukces zespołów Broń.pl oraz Grupy AMP Media składa się mocne zaangażowanie w rozwój zagadnień e-commerce, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań oraz wysoki poziom obsługi klientów, o których zadowolenie dbają pracownicy Broń.pl .
Broń.pl to sklep internetowy firmy KOLTER, którego celem jest dystrybucja artykułów strzeleckich, broni bez zezwoleń.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.