Jeden z najstarszych sklepów internetowych w polskiej sieci – sklep Broń.pl, mający już ponad 10 lat, w rok od odsłony nowej wersji serwisu, został wyróżniony Złotym Laurem Konsumenta.
– Cieszymy się,że nasza długoletnia i ciężka praca nad rozwojem serwisu i budowaniem relacji z klientem jest pozytywnie odbierana przez naszych użytkowników. Wspólnie z Grupą AMP Media, z którą współpracujemy od początku naszego istnienia, przygotowaliśmy nową odsłonę serwisu. Została ona już doceniona przez klientów. W dalszym ciągu jednak będziemy dbać o zadowolenie użytkowników witryny rozwijając jej funkcjonalność. Jako lider rynku staramy się zawsze być innowacyjni i zaskakiwać pozytywnie nowinkami technologicznymi czy jakością obsługi, która pomaga w lepszym poruszaniu się po serwisie i łatwym dokonywaniu zakupów. Budujemy też społeczność klientów, którzy są z nami od 10 lat – mówi Mirosław Klekot Prezes Zarządu firmy Kolter właściciela sklepu Broń.pl
Piotr Kluczewski, wiceprezes Zarządu Grupy AMP Media, dodaje: Rozwijamy ten projekt od samego początku jego istnienia wspólnie z zespołem firmy KOLTER oraz naszymi biznesowymi partnerami. Jesteśmy tym szczęśliwsi, że wspólna, długoletnia praca z firmą KOLTER owocuje kolejnym wyróżnieniem i uznaniem w oczach konsumentów. Sądzę, że na sukces zespołów Broń.pl oraz Grupy AMP Media składa się mocne zaangażowanie w rozwój zagadnień e-commerce, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań oraz wysoki poziom obsługi klientów, o których zadowolenie dbają pracownicy Broń.pl .
Broń.pl to sklep internetowy firmy KOLTER, którego celem jest dystrybucja artykułów strzeleckich, broni bez zezwoleń.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...