Brutto.pl zabezpiecza transakcje

Opublikowano: 6 kwietnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pasaż handlowy Brutto.pl stworzył stabilny system zakupów i zabezpieczeń, dzięki któremu kupujący bez obaw mogą nabywać towary w Internecie. Jeśli jednak, klient pasażu otrzyma przedmiot niezgodny z zamówieniem lub w ogóle go nie dostanie, platforma wypłaci mu rekompensatę w wysokości nawet 1000 złotych.

Osoby robiące zakupy w sieci niejednokrotnie obawiają się, że nie otrzymają zamówionego towaru, okaże się on niekompletny lub niezgodny z opisem sprzedającego. Pasaż handlowy Brutto.pl wprowadził innowacyjną usługę ’Bezpieczny Klient Brutto.pl', dzięki której Internauci bez obaw mogą dokonywać zakupów. Klienci pasażu, jeśli nie otrzymają towaru zgodnego ze złożonym zamówieniem, dostaną do 1000 złotych rekompensaty.

Odszkodowanie wypłacane jest poszkodowanej osobie po spełnieniu podstawowych warunków: wypełnieniu formularza dostępnego na stronie Brutto.pl, przesłaniu go wraz z kserokopią dowodu potwierdzającego dokonanie zapłaty za towar oraz postanowieniem o wszczęciu postępowania przez właściwy organ.

'Stworzony przez platformę Brutto.pl system zakupów i zabezpieczeń gwarantuje kupującym całkowite bezpieczeństwo dokonowanych transakcji. Uznaliśmy jednak, że czasami – jak w każdym społeczeństwie – może dojść do nadużyć, ponieważ nie mamy możliwośći zweryfikowania uczciwości wszystkich naszych sprzedawców. W takiej sytuacji pokrzywdzone osoby otrzymają od nas finansową rekompensatę. Chcemy zapewnić naszych klientów, że nieustannie dbamy o to, aby czuli się naprawdę bezpiecznie' mówi Jerzy Namysło Prezes Zarządu spółki Polskie Firmy Online – właściciela platformy Brutto.pl.

http://www.brutto.pl

Sylwester KozakBrutto.pl zabezpiecza transakcje

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.