Pasaż handlowy Brutto.pl stworzył stabilny system zakupów i zabezpieczeń, dzięki któremu kupujący bez obaw mogą nabywać towary w Internecie. Jeśli jednak, klient pasażu otrzyma przedmiot niezgodny z zamówieniem lub w ogóle go nie dostanie, platforma wypłaci mu rekompensatę w wysokości nawet 1000 złotych.
Osoby robiące zakupy w sieci niejednokrotnie obawiają się, że nie otrzymają zamówionego towaru, okaże się on niekompletny lub niezgodny z opisem sprzedającego. Pasaż handlowy Brutto.pl wprowadził innowacyjną usługę ’Bezpieczny Klient Brutto.pl’, dzięki której Internauci bez obaw mogą dokonywać zakupów. Klienci pasażu, jeśli nie otrzymają towaru zgodnego ze złożonym zamówieniem, dostaną do 1000 złotych rekompensaty.
Odszkodowanie wypłacane jest poszkodowanej osobie po spełnieniu podstawowych warunków: wypełnieniu formularza dostępnego na stronie Brutto.pl, przesłaniu go wraz z kserokopią dowodu potwierdzającego dokonanie zapłaty za towar oraz postanowieniem o wszczęciu postępowania przez właściwy organ.
'Stworzony przez platformę Brutto.pl system zakupów i zabezpieczeń gwarantuje kupującym całkowite bezpieczeństwo dokonowanych transakcji. Uznaliśmy jednak, że czasami – jak w każdym społeczeństwie – może dojść do nadużyć, ponieważ nie mamy możliwośći zweryfikowania uczciwości wszystkich naszych sprzedawców. W takiej sytuacji pokrzywdzone osoby otrzymają od nas finansową rekompensatę. Chcemy zapewnić naszych klientów, że nieustannie dbamy o to, aby czuli się naprawdę bezpiecznie’ mówi Jerzy Namysło Prezes Zarządu spółki Polskie Firmy Online – właściciela platformy Brutto.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.