Eniro Polska wydawca katalogów yellow pages i właściciel wyszukiwarek teleadresowych modernizuje swoje budowlane produkty. W ofercie firmy znajduje się katalog, płyta CD i strona www. Firma uruchomiła nowy serwis www.budownictwo.pl, który jest uniwersalną i nowoczesną platformą budowlano – biznesową łączącą sprzedających i kupujących w branży.
Budownictwo to nadal jeden z najbardziej dynamicznych sektorów polskiej gospodarki. Według IBnGR w latach 2009-2010 będzie utrzymywało tendencję wzrostową, dlatego w znacznie mniejszym stopniu odczuje skutki spowolnienia gospodarczego. Wobec rosnącego popytu na produkty i usługi budowlane, potrzebujemy najwyższej jakości informacji, a firmy z branży są zainteresowane taką ofertą reklamową, która zapewni im zyski i nowych klientów. Produkt Budownictwo to największa na rynku baza danych, zawierająca oferty firm działających w branży budowlanej i pokrewnych. Dzięki różnym formom dystrybucji – książka, Internet i CD – dociera do firm i osób prywatnych zainteresowanych ofertami z branży.
– W tym roku obchodzimy 10-te urodziny naszego budowlanego produktu – Budownictwo. Wiemy, że ten sektor stale się rozwija, dlatego inwestujemy w nasze produkty, po to by jak najlepiej odpowiadały na potrzeby rynku i jego odbiorców. Zmieniamy drukowany katalog, który wkrótce zostanie wydany w nowej, bardziej nowoczesnej wersji. Będzie zawierał jeszcze więcej informacji, nowe sekcje i branże, a także bardziej intuicyjny dla użytkownika układ i lepszą widoczność oferty naszych klientów. Właśnie uruchomiliśmy nowy serwis www.budownictwo.pl, w którym można nie tylko szybko i łatwo znaleźć firmę, produkt lub usługę z branży budowlanej lub pokrewnych, ale także zlokalizować ją na mapie – mówi Adriana Misiewicz, Specjalista ds. Produktów.
Nowy strona budowlana w sieci www.budownictwo.pl
• nowa, bardziej rozpoznawalna domena – www.budownictwo.pl
• widoczna i bardziej funkcjonalna wyszukiwarka firm, produktów i usług
• precyzyjne i ulepszone kryteria wyszukiwania w serwisie według: nazwy firmy, branży, słowa kluczowego, miejscowości czy województwa.
• nowość – zakładka „Na mapie”, która umożliwia znajdowanie firmy na mapie, planowanie trasy dojazdu
• katalogi tematyczne firm – aktywna lista branż, które przenoszą do stron z wynikami wyszukiwania.
• szeroki zasób informacji o rynku budowlanym, informacje z branży, biznesowe oraz polecane strony.
Budownictwo to aktualna baza firm z branż budowlanych i pokrewnych, dostępna non-stop, w różnych formach, która zapewnia reklamodawcom możliwość zaprezentowania swojej oferty szerokiemu gronu odbiorców i pozyskaniu nowych klientów. Ze względu na ogólnopolski zasięg produktu, formy dystrybucji, obecność na prestiżowych targach branżowych, a także zmiany, które każdego roku są wprowadzane, Budownictwo to najbardziej skuteczne branżowe medium, reklamowe i informacyjne w Polsce, co potwierdzają klienci i użytkownicy, których z roku na rok przybywa.
Każdego roku „Budownictwo” w wersji drukowanej i na CD dystrybuowany jest podczas największych imprez targowych w Polsce, w tym na największym tego typu wydarzeniu w branży – Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA w Poznaniu. Poprzez uczestnictwo w targach dociera on zarówno do inwestorów, firm wykonawczych jak i do osób indywidualnych zainteresowanych ofertami z rynku.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.