Agencja interaktywna HYPERmedia wygrała przetarg na obsługę Oracle Polska w zakresie promocji e-marketingowej firmy w roku 2003. HYPERmedia była jedną z ośmiu agencji, które wzięły udział w przetargu, rozstrzygniętym 18 kwietnia.
Tematem przeprowadzonego przez Oracle Polska przetargu była obsługa firmy w zakresie promocji e-marketingowej w roku finansowym 2003/2004. Zwycięska agencja będzie w tym okresie odpowiedzialna za współtworzenie strategii komunikacji e-marketingowej dla Oracle Polska, przygotowywanie kreacji do kampanii promocyjnych, planowanie mediów, przeprowadzanie konkursów oraz wszelkich innych działań promocyjnych na rzecz Oracle Polska przeprowadzanych w Internecie.
Odbiorcami produktów Oracle jest ściśle określone grono specjalistów. Potencjalni klienci firmy to grupa niezwykle wymagająca i dobrze wyedukowana. W związku z tym, kluczowa staje się kwestia rzetelnej komunikacji. Skuteczność działań marketingowych uwarunkowana jest precyzyjnym profilowaniem przekazu do potencjalnych odbiorców oraz trafnością wyboru narzędzi i serwisów internetowych używanych do przeprowadzenia działań.
Wybór i dotarcie do grupy potencjalnych odbiorców technologii Oracle nie jest zadaniem prostym. Dlatego HYPERmedia wyznaczyła do obsługi Oracle Polska pracowników z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze firm z branży IT w projektach internetowych.
„HYPERmedia udowodniła największe zrozumienie potrzeb grupy docelowej, znajomości rynku, a także samego produktu – zaproponowany sposób promocji produktu wydał nam się najciekawszy. Myślę, że nie bez znaczenia było tu doświadczenie HYPERmedia we współpracy z firmami branży IT, co przełożyło się na jakość ich oferty.” – mówi Monika Bacia, odpowiedzialna za planowanie i przeprowadzanie kampanii produktowych w Oracle Polska. „Hypermedia złożyła również najbardziej efektywną cenowo ofertę obsługi Oracle” – dodaje Monika Bacia.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.