Budżet e-marketingowy ORACLE dla HYPERmedia

Agencja interaktywna HYPERmedia wygrała przetarg na obsługę Oracle Polska w zakresie promocji e-marketingowej firmy w roku 2003. HYPERmedia była jedną z ośmiu agencji, które wzięły udział w przetargu, rozstrzygniętym 18 kwietnia.

Tematem przeprowadzonego przez Oracle Polska przetargu była obsługa firmy w zakresie promocji e-marketingowej w roku finansowym 2003/2004. Zwycięska agencja będzie w tym okresie odpowiedzialna za współtworzenie strategii komunikacji e-marketingowej dla Oracle Polska, przygotowywanie kreacji do kampanii promocyjnych, planowanie mediów, przeprowadzanie konkursów oraz wszelkich innych działań promocyjnych na rzecz Oracle Polska przeprowadzanych w Internecie.

Odbiorcami produktów Oracle jest ściśle określone grono specjalistów. Potencjalni klienci firmy to grupa niezwykle wymagająca i dobrze wyedukowana. W związku z tym, kluczowa staje się kwestia rzetelnej komunikacji. Skuteczność działań marketingowych uwarunkowana jest precyzyjnym profilowaniem przekazu do potencjalnych odbiorców oraz trafnością wyboru narzędzi i serwisów internetowych używanych do przeprowadzenia działań.

Wybór i dotarcie do grupy potencjalnych odbiorców technologii Oracle nie jest zadaniem prostym. Dlatego HYPERmedia wyznaczyła do obsługi Oracle Polska pracowników z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze firm z branży IT w projektach internetowych.

„HYPERmedia udowodniła największe zrozumienie potrzeb grupy docelowej, znajomości rynku, a także samego produktu – zaproponowany sposób promocji produktu wydał nam się najciekawszy. Myślę, że nie bez znaczenia było tu doświadczenie HYPERmedia we współpracy z firmami branży IT, co przełożyło się na jakość ich oferty.” – mówi Monika Bacia, odpowiedzialna za planowanie i przeprowadzanie kampanii produktowych w Oracle Polska. „Hypermedia złożyła również najbardziej efektywną cenowo ofertę obsługi Oracle” – dodaje Monika Bacia.

http://www.hypermedia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top