Money.pl powołała nową spółkę i sieć reklamową Business Ad Network. Będzie ona oferować powierzchnie reklamowe na kilkunastu serwisach biznesowych należących do Grupy Money.
Sieć będzie reprezentować również innych dużych wydawców w segmencie kontentu premium. Do Business Ad Network dołączyły już serwisy biznesowe Agory: Wyborcza.biz i Gospodarka.Gazeta.pl oraz portal Wyborcza.pl i wertykal ogłoszeniowy Komunikaty.pl Tym samym Business Ad Network stała się jedną z największych sieci reklamowych typu biznes w Polsce – jej łączny zasięg przekracza 5 mln real users i 90 mln odsłon.
Business Ad Network to kolejna sieć w Grupie Money, obok BusinessClick specjalizującej się w reklamie kontekstowej i Blogvertising oferującej reklamę na blogach.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!