BusinessClick zmienia wizerunek i zwiększa możliwości reklamowe

Opublikowano: 15 marca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

BusinessClick, sieć reklamy kontekstowej będąca cześcią grupy Money.pl,  wprowadza zmiany wizerunkowe i dodaje możliwości retargetowania reklam, poprawia również algorytmy.
businessclick

W ostatnim czasie BusinessClick rozwinął się nie tylko pod względem technologicznym. Do zespołu dołączyły osoby, które wzmocnią nas od strony sprzedażowej, wśród nich m.in. Michał Dzienisz, doświadczony menadżer, obecny w branży od kilkunastu lat. Jestem przekonany, że te zmiany dodatnio wpłyną na naszą pozycję rynkową – powiedział Dominik Antczak, dyrektor zarządzający BusinessClick Sp. z o.o.

Zmiany, które zachodzą w naszej spółce znajdują swoje odzwierciedlenie także w sferze wizerunkowej. Partnerom i klientom BC od środy 13 marca prezentujemy odświeżoną identyfikację BusinessClika w postaci nowej strony www. Nasza marka zyskuje też claim podkreślający podstawową kompetencję sieci: „BusinessClick. Wpasuj się w internet!” – dodał Dominik Antczak.

W najbliższym czasie zmienią się również formaty prezentowanych reklam.

Sylwester KozakBusinessClick zmienia wizerunek i zwiększa możliwości reklamowe

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.