W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek aplikacji dedykowanych urządzeniom mobilnym, agencja interaktywna byss utworzyła spółkę byss mobile. Firma zajmuje się tworzeniem najwyższej klasy aplikacji dla urządzeń mobilnych, głównie iPhone’ów. Działalność byss mobile nie ogranicza się tylko do jednego typu urządzeń, w planach jest realizacja projektów dla takich platform jak Android czy Symbian.
Pierwszą grą stworzoną przez byss mobile jest, dostępna już w sklepie internetowym Apple gra, LCD BUNNY, będąca wciągającą wariacją klasycznej gry „Nu pagadi!”. Kolejne programy są już przygotowywane, a ich premiery odbędą się jeszcze w tym roku.
„Smartphony stały się realną konkurencją dla notebooków i „zwykłych” telefonów komórkowych. Przy małych rozmiarach oferują rozrywkę i pomoc w pracy na podobnym poziomie jak klasyczne komputery. Sukces rynkowy iPhone’a pokazuje, że jest to bardzo obiecująca gałąź rynku.” – mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny agencji byss. Przygotowanie gry z elementami reklamowymi lub prostej interaktywnej aplikacji na iPhone’a to dla firmy lub instytucji przepustka do setek tysięcy telefonów osób, które wyznaczają obecnie trendy – dodaje Czapiewski.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.