Agencja interaktywna byss rozpoczęła współpracę z operatorem kablowym UPC Polska, dostawcą usługi: telewizji kablowej, Internetu i usług telefonicznych. W ramach trwającej od czerwca współpracy, byss zajmuje się bieżącą obsługą akcji promocyjnych firmy oraz realizacją nowych projektów w obrębie serwisu www.upc.pl.
Do chwili obecnej agencja przygotowała kilka akcji promocyjnych, m.in.: Przenieś numer do UPC, Internet szybki jak błyskawica, 1+1=3 – zamów 3 usługi płać za dwie oraz konkurs 3×3 – wygraj wyjazd na koncert Beyoncé do Londynu. W planach są kolejne kampanie promocyjne, których przygotowaniem od strony wizualnej oraz obsługą również zajmie się byss.
Celem naszych działań jest aktywne wspieranie UPC Polska w dalszym umacnianiu pozycji wiodącego dostawcy kablowej potrójnej usługi i jednego z największych dostawców Internetu w Polsce. – mówi Daniel Czapiewski, Dyrektor Strategiczny agencji.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.