Na zlecenie klienta holenderskiego Call Center Poland obsługuje dwa nietypowe projekty. W tym projekcie pracownicy call center mogą pracować w domu, nie używają telefonów i pracują w języku holenderskim.
Oba projekty polegają na monitoringu portali internetowych. Pierwszy z nich jest typowym portalem randkowym, zadaniem konsultanta jest zaakceptowanie bądź odrzucenie zdjęcia 'randkowicza’ wg kryteriów jasno określonych przez administratora portalu. Zanim jeszcze zdjęcie zostanie udostępnione do wglądu ogółowi użytkowników portalu, pracownik CCP odfiltrowuje fotografie słabej jakości bądź zawierające pornograficzne, obraźliwe lub marketingowe treści. Podobnej cenzurze poddawana jest zawartość opisów umieszczanych w profilach użytkowników portalu.
Drugi z portali to witryna, na której użytkownik może zamieścić ogłoszenie o wynajmie pokoju lub mieszkania. Zadanie agenta jest podobne jak w przypadku pierwszego portalu: gruntowna analiza danych umieszczonych w ogłoszeniu ma służyć zapewnieniu najwyższego poziomu jakości portalu.
W obu projektach dla zleceniodawcy najważniejszym kryterium oceny konsultantów CCP jest punktualność i wydajność ich pracy.
Warunkiem nawiązania współpracy z CCP było umożliwienie zleceniodawcy stałej kontroli efektywności konsultantów. Klient posiada możliwość kontroli pracy konsultantów w czasie rzeczywistym za pomocą przeglądarki internetowej i sporządzania dowolnych raportów dotyczących projektu.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.