Na zlecenie klienta holenderskiego Call Center Poland obsługuje dwa nietypowe projekty. W tym projekcie pracownicy call center mogą pracować w domu, nie używają telefonów i pracują w języku holenderskim.
Oba projekty polegają na monitoringu portali internetowych. Pierwszy z nich jest typowym portalem randkowym, zadaniem konsultanta jest zaakceptowanie bądź odrzucenie zdjęcia 'randkowicza’ wg kryteriów jasno określonych przez administratora portalu. Zanim jeszcze zdjęcie zostanie udostępnione do wglądu ogółowi użytkowników portalu, pracownik CCP odfiltrowuje fotografie słabej jakości bądź zawierające pornograficzne, obraźliwe lub marketingowe treści. Podobnej cenzurze poddawana jest zawartość opisów umieszczanych w profilach użytkowników portalu.
Drugi z portali to witryna, na której użytkownik może zamieścić ogłoszenie o wynajmie pokoju lub mieszkania. Zadanie agenta jest podobne jak w przypadku pierwszego portalu: gruntowna analiza danych umieszczonych w ogłoszeniu ma służyć zapewnieniu najwyższego poziomu jakości portalu.
W obu projektach dla zleceniodawcy najważniejszym kryterium oceny konsultantów CCP jest punktualność i wydajność ich pracy.
Warunkiem nawiązania współpracy z CCP było umożliwienie zleceniodawcy stałej kontroli efektywności konsultantów. Klient posiada możliwość kontroli pracy konsultantów w czasie rzeczywistym za pomocą przeglądarki internetowej i sporządzania dowolnych raportów dotyczących projektu.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...