Call Center Poland monitoruje randki w Holandii

Opublikowano: 17 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi:

Na zlecenie klienta holenderskiego Call Center Poland obsługuje dwa nietypowe projekty. W tym projekcie pracownicy call center mogą pracować w domu, nie używają telefonów i pracują w języku holenderskim.

Oba projekty polegają na monitoringu portali internetowych. Pierwszy z nich jest typowym portalem randkowym, zadaniem konsultanta jest zaakceptowanie bądź odrzucenie zdjęcia 'randkowicza' wg kryteriów jasno określonych przez administratora portalu. Zanim jeszcze zdjęcie zostanie udostępnione do wglądu ogółowi użytkowników portalu, pracownik CCP odfiltrowuje fotografie słabej jakości bądź zawierające pornograficzne, obraźliwe lub marketingowe treści. Podobnej cenzurze poddawana jest zawartość opisów umieszczanych w profilach użytkowników portalu.

Drugi z portali to witryna, na której użytkownik może zamieścić ogłoszenie o wynajmie pokoju lub mieszkania. Zadanie agenta jest podobne jak w przypadku pierwszego portalu: gruntowna analiza danych umieszczonych w ogłoszeniu ma służyć zapewnieniu najwyższego poziomu jakości portalu.

W obu projektach dla zleceniodawcy najważniejszym kryterium oceny konsultantów CCP jest punktualność i wydajność ich pracy.

Warunkiem nawiązania współpracy z CCP było umożliwienie zleceniodawcy stałej kontroli efektywności konsultantów. Klient posiada możliwość kontroli pracy konsultantów w czasie rzeczywistym za pomocą przeglądarki internetowej i sporządzania dowolnych raportów dotyczących projektu.

http://www.ccp.pl

Sylwester KozakCall Center Poland monitoruje randki w Holandii

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.