W kwietniu portal Wakacje.pl otworzył dla swoich klientów centrum telefonicznej obsługi klienta. Dotychczas sprzedaż produktów turystycznych realizowana była prawie wyłącznie przez internet.
Uruchomienie call center wyznacza nowy etap rozwoju firmy. Dzięki wdrożeniu najnowszych dostępnych na rynku polskim rozwiązań technologicznych zapewniamy naszym stałym i przyszłym klientom obsługę na najwyższym światowym poziomie – powiedział Michał Kaczorowski Prezes Wakacje.pl. Jak szacuje dyrektor finansowy i współwłaściciel firmy Mariusz Panek wzrost sprzedaży w wyniku powstania centrum telemarketingu może wynieść aż 40 %.
Specjalnie dla potrzeb portalu zostało opracowane przez firmę A1 Internet oprogramowanie „Partner” wspomagające obsługę call center oraz zapewniające wysokie standardy zarządzania relacjami z klientem. Specjalnie napisany dla potrzeb Wakacje.pl system CRM znacznie uprościł obsługę klientów. Gdyńska firma A1 Internet realizowała kluczowe aplikacje internetowe dla takich firm, jak: Wirtualna Polska, Dyskusje.pl oraz Twoja Firma.
Sprzedawców – konsultantów przeszkoli firma Call Center Poland S.A. – krajowy lider telemarketingu. Główny nacisk w szkoleniu położony zostanie na doskonalenie umiejętności sprzedażowych i ukształtowania nastawienia proklienckiego pracowników. 10 osób, które rozpoczęły pracę 1 kwietnia już w ciągu pierwszych dni uzyskały podwojenie ilości obsługiwanych klientów. Do końca czerwca zatrudnionych będzie 20 osób obsługujących dziennie kilkaset połączeń telefonicznych.
http://www.wakacje.pl/info/kontakt2.phtml
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.