Call-center w portalu Wakacje.pl

Opublikowano: 21 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W kwietniu portal Wakacje.pl otworzył dla swoich klientów centrum telefonicznej obsługi klienta. Dotychczas sprzedaż produktów turystycznych realizowana była prawie wyłącznie przez internet.

Uruchomienie call center wyznacza nowy etap rozwoju firmy. Dzięki wdrożeniu najnowszych dostępnych na rynku polskim rozwiązań technologicznych zapewniamy naszym stałym i przyszłym klientom obsługę na najwyższym światowym poziomie – powiedział Michał Kaczorowski Prezes Wakacje.pl. Jak szacuje dyrektor finansowy i współwłaściciel firmy Mariusz Panek wzrost sprzedaży w wyniku powstania centrum telemarketingu może wynieść aż 40 %.

Specjalnie dla potrzeb portalu zostało opracowane przez firmę A1 Internet oprogramowanie „Partner” wspomagające obsługę call center oraz zapewniające wysokie standardy zarządzania relacjami z klientem. Specjalnie napisany dla potrzeb Wakacje.pl system CRM znacznie uprościł obsługę klientów. Gdyńska firma A1 Internet realizowała kluczowe aplikacje internetowe dla takich firm, jak: Wirtualna Polska, Dyskusje.pl oraz Twoja Firma.

Sprzedawców – konsultantów przeszkoli firma Call Center Poland S.A. – krajowy lider telemarketingu. Główny nacisk w szkoleniu położony zostanie na doskonalenie umiejętności sprzedażowych i ukształtowania nastawienia proklienckiego pracowników. 10 osób, które rozpoczęły pracę 1 kwietnia już w ciągu pierwszych dni uzyskały podwojenie ilości obsługiwanych klientów. Do końca czerwca zatrudnionych będzie 20 osób obsługujących dziennie kilkaset połączeń telefonicznych.

http://www.wakacje.pl/info/kontakt2.phtml

Sylwester KozakCall-center w portalu Wakacje.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.