Podczas dzisiejszej konferencji prasowej przedstawiciele firmy CDP.pl (dawniej CD Projekt) przedstawili platformę cyfrowej dystrybucji gier. Czym wyróżnić chce się „polski Steam”?
Firma CD Projekt kilka tygodni temu zmieniła nazwę i zapowiedziała „cyfrową rewolucję”. Uruchomiona dziś platforma CDP.pl to narzędzie, które ma udostępniać gry komputerowe „szybko, tanio i, jeżeli to tylko możliwe, w polskich wersjach językowych”.
Ta zmiana to niezwykle ważny moment w historii naszej firmy. Od lat jesteśmy synonimem jakości, doskonałej obsługi technicznej i dbałości o atrakcyjność cen oferowanych przez nas produktów. Teraz rozszerzamy naszą działalność o internet i cyfrową dystrybucję. Zmiana nazwy jest dowodem na to jak mocno wierzymy w cyfrową przyszłość – powiedział Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl.
Na starcie platformy dystrybucji dostępnych jest 30 gier. Oferta ma być stale poszerzana. Wyróżnikiem platformy mają być zaś: łatwość dostępu (m.in. logowanie przez serwisy społecznościowe), prostota obsługi (przejrzystość, integracja z płatnościami PayU, ceny z złotówkach) oraz obsługa klienta siedem dni w tygodniu. Do zakupionych gier użytkownicy będą mieli dostęp przez tzw. cyfrową półkę.
CDP.pl działać będzie tylko na terenie polski. Nie ma planów międzynarodowej ekspansji lub stworzenia globalnego odpowiednika CDP.pl.
Chcąc zaoferować graczom polskie, niższe ceny, musieliśmy ograniczyć sprzedaż tylko do Polski – przekonują przedstawiciele firmy. Właśnie ruszyliśmy, a CDP.pl to wciąż młody projekt, jeszcze w fazie beta-testów. Dlatego nie wszystkie funkcjonalności są już dostępne. Planujemy się intensywnie rozwijać i z czasem wprowadzać kolejne udogodnienia – dodają.
Zapytaliśmy przedstawicieli CDP.pl czy planują dystrybucję gier i aplikacji na inne platformy (np. OS X, Linux)? Uzyskaliśmy odpowiedź, że rozważane są różne opcje, ale konkretnych planów brak. Najbliższe miesiące to poprawianie funkcji serwisu oraz rozwój portfolio gier.
Przygotowanie prototypu serwisu zajęło zespołowi CDP.pl ok. sto dni. Domenę udało się pozyskać od partnera przedsięwzięcia, firmy Netia, która we wrześniu ubiegłego roku przejęła spółkę Crowley Data Poland wraz z krótkim internetowym adresem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.